God morgen fra MBT. Venter i spenning på om det kommer en Uber for å kjøre med til OSL. Det er fakirflighten til Frankfurt som gjelder, videre til MUC og så LAX i 1A. Det skal samles HON-poeng og siden nyttår gir en langtur i F 400 fremfor 300 som var før. Er fremdeles tilhenger av å reise til FRA/MUC kvelden før isf disse midt-på-natta flightene, men det gikk ikke denne gang. Håper det blir en bra søndag!
Forhåndsbestilt Uber sviktet igjen, måtte vekke fruen 04:45 så henne kunne bli med på kjøring til OSL. Alltid populært det Bilen viste at vi var nede i -26,5 på turen, greit å reise bort litt da. Vel ombord på LH867, dårlig kabinfaktor foran gardina med 6/24. Har i det minste benk #1 for meg selv
God formiddag fra arbeidslivet. 17 blå i dag. Godt jeg har kontrollromsvakt, og styrer arbeidet i uteområdene innenfra Tre uker til Miami heat Ha en lun dag
Fakirfly? Nei ...heldigvis ikke i dag, men er snart klar for forhåndsbestilt Bergen Taxi til Flesland. I dag blir det AF1253 kl 13:20 fra BGO. Det kribler litt i magen fordi jeg flyr dessverre ikke så mye som @Wiolenze , tror jeg hadde blitt utslitt. Men jeg gleder meg! Det er ca 12 år siden sist jeg fløy Air France businessklasse OSL-CDG og videre til TNR (etterpå til Reunion og Mauritius) Kaffen er servert til fruen på sengen og livet er lett. Godt det er helg.
Det ble tidlig kveld i går så ikke noe kveldsmat, derfor unormalt sulten i dag tidlig. Frokost på flyet; Det ble bil fra gate til lounge så ikke noe ekstra appetittoppbygging her; Men måtte prøve en egg-drop sandwich i loungen, ganske ny på menyen;
God morgen fra Oslo. Her står noen brett med granola i ovnen, et brød venter på tur (og jeg skal få til en gåtur), deretter dukker det opp noen venner på brunsj før jeg skal fly propellfly vestover. Gleder meg allerede til å komme hjem torsdag kveld og kunne lage mat hverdagsmat selv. Årets første dag markerte bråslutt på ferie og etter det har jeg noen timelister jeg er glad Arbeidstilsynet ikke har innsyn i. Ha en solid en!
Det var tydeligvis blitt travelt for å rekke LH452 så jeg fikk bil «gate-til-gate», via privat passkontroll. Parkerte rett foran dagens maskin; Det funket knall og var vel ombord i 1A ca 15 minutter etter landing fra FRA; Endelig er kupongene for vederlagsfritt Internett kommet med større font, mulig å lese uten å lete med lys og forstørrelsesglass
God dag, nydelig vinter her i nord nå. Sikret med en helgetur til YYZ i mars i går kveld. Eco premium. Med alle fordelene fra julekalender ender jeg opp med 3 level poeng pr krone (inkludert at jeg trengte de flighten for å klare 10 flights for 15k). Slengt in bud på upgrade for 31.000 på tur dit og 22.000 på retur. Vurderer om jeg skal trekke 31k budet nærmere avreise. Synes det var litt stivt... Gøy å komme over Atlanterhavet igjen, og Canada fremstår som et hyggelig land. Den oransje sin Gestapo er jeg ikke interessert i å møte. Hva gjør man en søndag i Toronto før flyet går kl 18? KLM crown lounge er vel den eneste man har tilgang til? Ha en flott dag alle sammen.
Ifølge sas sin hjemmeside er det KLM som gjelder? Air Canada er jo *A? I mellomtiden ser jeg at SAS har økt minstebudet på tur til YYZ til 34k.