Grytidlig tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 06. mai 2025.

1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Gullstua hvor LH fortsatt gjester meg inn.

Det bys på varianter av kokt egg og bacon(Harald Heide sketch for de som husker den).

IMG_3988.jpeg

Enkel frokost for meg;
    IMG_3989.jpeg

Turen går via FRA til LJU, en liten time tidligere enn opprinnelig rute via MUC. LH presterte å legge ut billetter for salg på en ferryflight, den viste jo umiddelbart neste 7 timers forsinkelse. Kunne jo hoppet på 250EUR der men har ikke tid for det i dag.

Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 13 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Radisson BLU OSL.
    Får i meg litt frokost mens jeg venter på min søster som er på vei (forhåpentligvis).

Starter lett med en flytur til CPH, før ferden går videre til YYZ litt senere i dag.

Dagens første fugl er irsk, og forrige gang jeg var ombord var på vei til AC/DC-konsert i DUB i august. Tror jeg har spurt om dette før, men har ikke de irske flyene Viking-navn?
    Screenshot_20250506-073842.png

Screenshot_20250506-073253.png

Neste fugl er også en gammel kjenning. Finn Viking testet jeg første gang på selveste 17. mai i 2023. På vei hjem fra å ha besøkt alle Manchester'ene i New England. :cool:
    Screenshot_20250506-073318.png

Screenshot_20250506-073942.png

Ha en fin en!

EDIT:
    Og "bildet" av Finn Viking hos SAS er vel litt feil? Veldig kort 321LR?

Last edited: 06. mai 2025
    Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  3. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    Savner Porsche pick-up på apron men fire nuller i grillen funker det også;

IMG_3993.jpeg

Nå er det 2,5 time på FCL, går ikke over til FCT når det er bil ut til flyet uansett siden det er en CRJ.

Gikk for enkel frokost her også;
    IMG_3994.jpeg

Edit; ny og forbedret service på kontoret;

IMG_3995.jpeg IMG_3996.jpeg

Last edited: 06. mai 2025
    Spielhaug, paron, Earl and 11 others like this.
  4. holmen

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    SAS appen har endelig fått støtte for boardingkort i Android wallet. Har ikke sett det før i dag. Har sikkert vært en stund. :rolleyes:

Earl, Ruby, Ololsen and 1 other person like this.
  5. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bangkok. Har hatt ett møte tidligere og et siste står for tur 14 norsk tid. Så mrd det er pool tjeneste nå.
    Til mårran hølja det ned, så vandring er utgått for i dag. Er mørke skyer og buldring i emning i nærheten, så vi får se hvor lenge en kan holde det gående.
    Ha en nydelig tirsdag :cool:

IMG_4791.jpeg

Spielhaug, Earl, EndreD and 7 others like this.
  6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,595
    Bonuspoeng:
    183
    God etterlunch fra hovedstaden.

Her ble kantine, strieskjorte og havrelefse byttet ut med burger og en ørliten pils til lunch. Fikk dermed også med noen minutters solfylt spasertur frem og tilbake. Ble altså godt for både kropp, sinn og sjel.

Nå er det bare resten av arbeidsdagen igjen, men vi aner slutten på den, langt der fremme.

Ha en trivelig tirsdag ettermiddag!

Spielhaug, Earl, EndreD and 5 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå gullsalongen på CPH. Her har dagen gått med til å forbanne seg over tilstanden på CDG. Smått utruleg at ein skal måtte bruke 1,5 time på å ankomme ein flyplass og komme seg til gaten til neste fly.

No får eg i alle fall gjort litt jobb medan eg ventar på flyet til Bestlandet.

oleredv, Earl, EndreD and 2 others like this.
  8. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,403
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag,

Ny dag, ny prat med CT-telefonen. Fikk samme agent som i går (John), og han kunne se at min case-agent var på jobb i dag. Dessverre var case-agenten min på EB-kurs på kontoret, så han hadde ikke tid til å prate i dag... Men, John kunne fortelle at selv om saken på Mentor-nivå ikke hadde endret status, så kunne han se at saken på førstelinje hadde endret status til "In Progress". Han kunne likevel ikke forstå at løsningen ville være noe annet enn avbestilling/refusjon.

Må si opplevelsen av å prate med agentene på Helsingborg-kontoret er meget positive så langt. Selv om de ikke har klart å gjøre noe konkret på halvannen uke, så tar de seg i hvert fall tid til å lese seg opp på bookingen når jeg ringer. Og de er flink til å uttrykke forståelse og sympati. Til og med agenten som klarte å rote til bookingen i utgangspunktet var i det minste hyggelig.

Earl, EndreD and Wiolenze like this.
  9. holmen

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    Immigration i Toronto er en drøm! Ingen kø før maskinene, litt trykking og bilde, og så rett ut uten kø. Tok totalt 2 minutter kanskje.

Men, bussturen fra flyet til terminalen tok et kvarter..

btm liker dette

Del denne siden