Gullkort Stavanger - Houston?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av snowman74, 03. aug 2015.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det var slik jeg trodde det var. Og det er derfor jeg reagerte på at han skrev "Sendte dessuten kona med kidsa til CPH med mitt EBS nummer". Hvis dette er sant og hun har klart å gjennomføre flyvningen med hans EBS-nummer får han kanskje grunnpoeng, men det er vel egentlig ikke lov?
     
  2. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har nevnt dette før, men er nå en stund siden det har vært prøvd så vet ikke om det virker fremdeles.

    Det er en bug i systemet til SAS som gjør det mulig å etterregistrere noen andres poeng på din EB konto så fremt de ikke har registrert noen bonuskort på reisen. Du fyller inn etterregistreringskjemaet på sas.no og legger inn ditt EB-kort, systemet vil da automatisk kreditere din konto med poengene.
     
  3. snowman74

    snowman74 Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Stemmer det, kona som reiser litt, men ikke mye for poengene inn på en familekonto, som vi igjen kan bruke på bonusreiser..slik jeg har skjønt det.
     
  4. snowman74

    snowman74 Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Hva ville du gjort med tanke på den turen til EWR, har med datteren min. Flekket visan på Optiontown til pluss eller business, eller brukt bonuspoeng hos Eurobonus for oppgradering?
     
  5. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Bruker du Eurobonuspoeng til å oppgradere får du fortsatt poeng etter den klassen du opprinnelig booket.

    For deg som ønsker å bli EBG er det derfor ingen tvil om at Optiontown er det riktige alternativet her.
     
    snowman74 liker dette
  6. snowman74

    snowman74 Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Houston ryker, men har tur/retur Oslo/EWR med både biz og plus liggende inne på Optiontown. Blir dessuten 4 europa turer også før jul, prøver å få de på pluss...så er j.... spent på hvor langt unna det EBG kortet er :)
     

Del denne siden