God morgen! Lat morgen med kaffe, IF og rock. Som vanlig. Men, må snart finne PCen, for det er et par møter jeg må være med på. Men først, frokost! Det blir helt ok sommervær i dag, men fortsatt litt mye vind. Som der har vært hele sommeren. Nyt dagen!
Hilsener fra Olbia club lounge! Trodde vi hadde tilgang med sas plus, men det stemte ikke. Heldigvis for loungekey.
Helt klart et trist kapittel. Fikk inntrykk av at de som serverte ikke var veldig stolte av service nivået.. Dette var alt vi fikk på 6 timer i C. Drikkealternativ var kaffe, te eller cola. Ikke hverken øl eller vin. Rimelig trist...
God ettermiddag fra Heritage Grand Perast. Som nevnt et nydelig hotell, med en behagelig strandlinje. Er det noen begrensninger for bruk av poolen her nå? Vurdere en tur innom fra i kveld til i morgen, men har litt for mange timer å slå i hjel før flyet eventuelt går.
30 min gratis for alle bortsett fra platinum som har 60 min. Aldri opplevd at noen sier fra om man går over tiden. Har forlatt Køben, blir Gøteborg noen dager. Kos deg!
God ettermiddag fra Sørlandet, her har dagen blitt tilbrakt på sjøen. Topp vært, bra temperatur og lite vind. Årets sommerferie går mot slutten, så da må man få med seg de siste fine dagene…
God ettermiddag fra Intercontinental sin Club Lounge i Ljubjana; Innsjekking i går gikk som smurt, og President Suiten var min for 2 dager. Satser på hjemreise i morgen rundt lunsj, LH må vel være i drift til da?
Åå som jeg har savnet loungen i København. Ellers ser det ut til å ha vært taco-onsdag her da det står igjen en bakk med kjøttdeig.
Avianca og GOL har fått samme eiere og Avianca har siden sammenslåingen beveget seg mot samme servicenivået som LCC selskapet GOL, fra 1.oktober 2022 vil de ikke lenger ha/selge businessbilletter på andre ruter enn til og fra Europa (dvs. B787 flygninger)
Det har de, men leste nylig at det skal gjøres om slik at de får euro-business istedenfor fra engang utpå høsten.. Det er virkelig trist hvilken vei Avianca har gått, og med Anko I spissen kan vi bare frykte hvor hardt SAS blir skrapet til beinet..