Håndbagasjesjefen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 16. juli 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nå føler jeg meg som en ren amatør. Satt i stamsetet på BA763 til London... Myste på dem som boarder

    Så kommer det faktisk en slask som sleper på en sekketralle (sammenleggbar type) med fullt av kofferter og vesker på.

    Tipper han fyller to fulle bins

    Jeg bøyer meg i støvet.
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Kanskje han reiser med familie tre familuemedlemmer, da er jo BA drømmen med 23 kg/ pers i håndbagasje.

    Skjønner godt han trenger tralle for 92 kg jeg.:D
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    ha-ha, da snakker vi! Jeg har faktisk sett det samme selv for ikke så altfor lenge siden. Gubben kom trillende inn på flyet med en sammenleggbar tralle og ørten kolli oppå. Man kan jo spørre seg hvordan man slipper gjennom "nåløyet" med noe slikt.
     
  4. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Har spurt meg om det samme, mange ganger... Jeg må innrømme at jeg har gjort det til en vane å forsøke å komme meg ombord så fort som mulig, for å kunne plassere Lille Trille og reiseveska i umiddelbar nærhet. Det er ingen selvfølge, lenger. Og jeg kan ikke fordra når CC må finne en plass til greiene ti seter bak.
     
    Travellingalf and Scandi like this.
  5. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Hva i alle dager er det gubben har med i bagasjen og hvordan slipper han unna?

    Han er rake motsetningen av meg som til tider sjekker inn håndbagasjen av ren latskap, selv om bagen glir lett inn i bin til WF.
     

Del denne siden