Hæppi onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 27. april 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende solskinn her på morgenkvisten, temperatur på minus-siden, men expected to rise...
    Sliter ltt med ryggen for tiden, så blir en liten styrketime idag. Ellers har jeg mye uro i kroppen, det er for lenge mellom jeg flyr , så det får man forsøke å gjøre noe med...:):)

Ha en strålende onsdag :D:D:D

2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,199
    Bonuspoeng:
    183
    Brrrrr fra Oslo. Løpeturen min i 6-tiden var iskald, men er heldigvis trygt plassert på et passe varmt kontor nå. Første timen på jobb er vel gjennomført, og det er også årets forhåpentligvis siste tannlegetime -- så nå kan jeg med god samvittighet bruke penger på nye eventyr.

T-7 days til Cuba. Nå kommer straks sommerfuglene.

Ha en bra untzdag!

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,986
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra DY1060. Strålende vær og god stemning på OSL. Her feires det at det er ett år til den nye terminalen åpner med bittesmå blåbærmuffins til alle reisende. Nå venter et par dager med fanteri i Tallinn før Norwegian tar oss hjem igjen på fredag. 357,- kostet herligheten tur/retur.

RoadKing liker dette
  4. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Per, har du annonsert Astra'n?

5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Osloske!
    Her er det som de foregående dager. Skyfri himmel på morgenen og tilskyende ut på formiddagen.

Hadde et fantastisk måltid på Restaurant Teatro i går. Fantastisk pizza og beste is-desserten jeg noen sinne har spist. Borger for gjentakelse. Garantert!!

Nå er det snart på tide å komme seg hjem igjen til Sørlandet. Greit med et par dager hjemme også på tampen av uka.

Fortsatt fin dag ønskes!

6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv google.... :D:D

Del denne siden