eller, det er det slett ikke. Grusomt tidlig opp på Radisson Hell. Første fly TRD-OSL går tidlig gett. Ha en livsbejaende dag.
God morgen fra Trondheim. Straks klar for jobb, frokost er fortært, og på jobben venter nytraktet kaffe T-11 til Gitte Kik. Ha en trivelig tirsdag
God morgen fra Buskeruds elveby. Nei, ikke den, men den med Lågen og gruvene. Barnebarn og hundebarnebarn er pent tilbakelevert og erstattet med nytt hundebarnebarn, type lang med korte ben, ivrig snute og bydende "gå-tur-blikk". Hele 25 dager til første flytur, sukk. Ha en trivelig og turglade dag, alle!
God morgen fra kontoret på Sandsli. Dagens første kopp med kaffe....den første koppen er alltid den klart beste Sitter og surfer og bestiller litt diverse om kveldene nå for turen til Hong Kong og Bali i februar. Kom over denne og klarte såvidt å styre unna dette fristende tilbudet til hostelworld
God formiddag fra hovedstaden! Sludd og tåke er jo flott vintervær. Dagen tilbringes i sengen, synes veldig synd på meg selv. (da er jo ikke været så nøye..) Skulle booke MR til AKL med SQ i går, men fikk feilmelding da bookingen var gjennomført. Snakket med en hyggelig dame på telefonen, hun skulle se hva hun fikk til. Har ikke hørt noe ennå.. Og nå har prisene gått opp betraktelig på de datoene jeg ønsket. Krysser fingrene for at hun finner en løsning!
Og da fikk jeg mail om at jeg kunne få en mye kjipere rute til mye mer penger.. Så da ble det ingen MR på oss i august. Trøstebooket to korte helgeturer med SAS i løpet av våren i stedet. Ble ikke så billig, men jeg hadde jo akkurat spart ca kr 40.000,-
"Endelig" tilbake på jobb etter 10 deilige dager med sol og varme i Malaga. Må innrømme at jeg ikke akkurat liker det flotte været vi har i hovedstaden i dag! Ser hvert fall ingen grunn til og ikke ta en trøste pils på puben etter jobben i dag!
God tirsdag. Dagsreise Oslo Bergen i dag. LItt av en kontrast til Qatar bus fra helgen. Det er vel det som gjør litt luxus fly liv av og til så topp. Som Accor fan. EMail fra dem i dag at de har sitt salg med 40 til 50 pros. Dette er et salg de har to ganger årlig. Blir nok noen bookinger.