Høh? Er det mandag alt?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 24. mars 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jammen var det ikke mandag alt. Startet arbeidsuken i går jeg da. Tidlig opp, forflyttet meg til indre Agder hvor dagen tilbringes i strålende sol. Hvis jeg ikke tar feil så har Fnatstikkstuen noen aner her oppe. Har foreløpig ikke sett noen elefanter dog.

    Nå er det lunsj her. Plastpakkede baguetter. Jaudå. Går vel det også.

    Husk at mandager egentlig er fine dager, de bare sliter med litt dårlig rykte.

    Skytebanen next!

    BANG!
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Avreise til Europa i kveld, så her er det bare å brette opp armene og få gjort så mye som mulig før det blir en uke på veien.

    Helgen skal tilbringes i California, partnermøte for å gjøre ferdig fjoråret skal avholdes der. Har 1 time og 15 minutt connection på OHare fredag fra UA til AA. Med Global Entry uten innsjekket bagasje skulle det gå uten problemer. Dersom vi er i rute fra Frankfurt

    Ha en fin uke!
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Trondheim
    Sertifisering med repr.fra fabrikken i Das Vaterland i morgen. Her skal alt være på stell !!!!Selger man det beste må jobbe for det !! Blir en fin uke dersom vi fortsatt får beholde skiltene på veggen :D
    Blir ikke hjem tidlig ikveld......:rolleyes:

    Strålende mandag til alle :D:D:D
     
  4. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Stavanger. Hatt en nydelig fridag i verdens fineste by. Tok bussen til byen for å drikke kaffe. Deretter i en annen butikk for å kjøpe kaffe før jeg gikk hjem i finværet. Ikke feil å la bilen stå i blant. Nå er det kaffe i koppen. Lytting til musikk er vel det som skal fylle resten av kvelden tenker jeg. Gleder meg til flytur på lørdagen...
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Radisson Blu OSL.

    Før første gang ble jeg ikke oppgradert på dette hotellet siden jeg fikk EBG for 7 år siden.. Litt kjipt med tanke på at madammen er med på tur.

    Ja ja First world problems.

    Gleder meg til SK903 over dammen i morgen, da jeg nesten har abstinenser når det gjelder å fly LH med SAS igjen ;)

    Ha en knall kveld!
     
    Islending liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld! Første dag på jobb etter ferien og den startet jo knall :rolleyes:
    To "hyggelige" kunder i løpet av en liten time er ikke hverdags.

    Nå har jeg fått skriblet ferdig en hel haug som skal publiseres snart til allmenn beskuelse den nærmeste tiden. Følg med :)
     

Del denne siden