God morgen fra hovedstaden. Snart ut til Avløs for å gå på et kurs holdt av en tidligere SAS-ansatt. Ha en bra søndag du også
God morgen! På vei ut døren nå for den ukentlige bilvasken -- ha en bedre søndag alle forumister og kursdeltakere!
God morgen fra Bodø! Sola skinner, og jeg gjør meg klar for en tur til Saltstraumen. Transportmiddel: sykkel. Tror det blir en fin tur. Ha en fin søndag
God morgen fra Park Hyatt i Paris God middag i går etterfulgt av en god natt søvn og selvsagt superfrokosten her på hotellet. Nå blir det litt prancing rundt i byen før familiebesøk i ettermiddag Ha det godt!
Happy søndag fra Bodø. Tungt å komme seg opp i dag etter to dager med parkenfestival, men må man så må man En drøss med ting å gjøre før SK4127 flyr meg til Tigerstaden, der tre dager med møter venter. Ha en knall dag!
Bilvask er nå hva du gjør det til. Jeg vurderer faktisk å kjøpe bil utelukkende for å kunne reise ut på søndagen og se den bli vasket jeg. Jeg vurderer imidlertid en sort bil og er bittelitt usikker på om jeg skal ha samme flagg på taket. God morgen fra Lillestrøm. Hadde en strålende kveld på Forest&Brown i går. Planen for i dag er litt trim, en liten tur inn på kontoret og deretter litt pakking for tur til Unaiten i morra. Da blir mitt første møte med Virgin Atlantic Upper Class og The Club House i London. Det blir fett. Ha en fin dag.
Håper du har lagt inn litt ekstra tid på Clubhouse, dette er verdens beste business lounge i mine øyne. Som å steppe inn i en fet nattklubb stemningsmessig, bra bartendere, restaurant med servering, deli disk, frisør, massasje/facial etc, godteribar, biljard etc. Har ikke flydd Upper Class selv, men har hørt flere som mener det på bakken slår det i luften, selvom om baren ombord virker litt kult (men det er jo ikke lenger unikt). De har vel også massasje ombord mener jeg å huske? Her har plenen blitt slått og bilen vasket før jeg mentalt forbereder meg på familieselskap litt senere… og en reisefri uke i vente, det blir digg. Have a good one!
Dævven... Gleder meg til Clubhouse ja. Har også hørt litt ymse om produktet i lufta, men om det bare er halvparten så kult som Virgin America så funker det for meg.