God morgen fra bryggekanten. En flott høstdag som skal bli en fin og god ramme rundt en bisettelse litt senere på dagen. Ha en fin tirsdag!
Sitter i taxien på vei fra hotellet i København sentrum til kontoret på Ballerup. Det er så øde der ute atte, bare bedrifter og dødt etter kort. 17:00. Men det er OK vær og ikke så kaldt i dag heller. Og etter masse workshops og møter, bærer det hjemover i kveld. Skal bli godt å komme hjem til egen seng. Ha uansett en fantastisk tirsdag!
God morgen fra toget. Eneste kontordagen denne uken. Kom fra Denver igår og skal til herlige Iris Hotell & Congress Centre i Moskva imorra. Topper driten med Aeroflot på veien over. Dette blir "koz". Men det er viktig med dynamikk i hverdagen så man verdsetter det når man ha det som en konge. Ha en superduper dag
God morgen fra Helsfyr. Ble vekket på en ukristelig tid idag, dvs før 07:30 da disse som meisler og hamrer i ytterveggen har startet opp arbeidet igjen etter en måneds pause Hadde dem enda hatt vett til å starte rundt 09:00 isteden for.. Lite gjennomtenkt, hvertfall så lenge jeg er hjemme.. Ha en støyfri tirsdag.
Gudd tjusdei fra det Sørlandske! Her skinner solen og man er på jobb igjen. Kan noen fortelle meg hva slags syre den kokken i SAS som synes at 2 tomatbåter med en stor dæsj ansjoskrem er en grei forrett, går på. Mest latterlige jeg har fått servert, tror jeg. Og dette på det "eksklusive" aftenmåltidet SAS nå tilbyr i Pluss. Eller var det Kluss det het? Jaja, ikke rart jeg drikker. Og nå har jeg sågar fått hjem nye forsyninger! Er det helg snart?
Mårnings från et solfylt sted på mørekysten. Finvær og sen frokost på verandaen er tingen. Ha en super tirsdag alle!
God ettermiddag fra Oslo S. Lukter skikkelig godt av høst i dag! Tror nesten jeg skal fyre opp i peisen bare for å få ekstra stemning. Ellers styrer jeg med å planlegge et iphonerun. Ha en fin kveld folkens
God morgen fra Chicago. Grått og småkjølig med rundt 14 grader på morran. Kontordag før opplukk kl 1600 og United til Brussel og ICE videre til Düsseldorf. Sheraton Amsterdam er jo ikke akkurat konge, men ser at jeg allerede har blitt oppgradert til suite. Ha en fin dag
Jepp! Sånn stod det på pakken. Om det var godt! NOPE! Myrmarinert grevlinghale hadde nok smakt godt i forhold!
God tirsdagskveld fra hotell Augustin i Bergen! Hotellet har uten tvil sett bedre dager, da dette så langt er vesentlig svakere enn jeg kan huske det var for noen år tilbake. Jaja får håpe vinbaren i kjeller ennå holder koken Flott vær i Bergen så straks på tide å finne en form for middag, helst uten ansjoskrem Ha en fortsatt flott tirsdag!
God kveld fra Båddådjo. Hjemme etter en hyggelig middag i byen med en bolagsansatt I morgen tidlig venter SK4106 til OSL. GJESP+++
Skulle ikke du studere der oppe? Du har jo ikke gjort annet enn å fly siden du flyttet opp jo. Håper det ikke ble servert ansjoskrem til den middagen.....
En kompis av meg studerer angivelig i Bergen, og bor i Brasil i følge Facebook-profilen hans, så aaaaalt er mulig.
Ja, studenter nå til dags! Må være rene slaraffenlivet. Ja, det var noe annet i gamle dager da vi andre var unge!