Ønsker dere alle en riktig fantastisk tirsdag! SKYMARK kjører på med en skikkelig Pikachu Jet! Så trenger du en budget (domestic) flight til Okinawa så er du sikret de neste fem årene! https://www.skymark.co.jp/en/campaign/flying-pikachu/index.html
God morgen fra det sørlandske! Skylaget klarer foreløpig ikke bestemme seg for om det skal bli det ene eller det andre, - kanskje i ren lydighet mot meteorologene? For så vidt ikke så farlig så lenge man fortsatt sliter kontorpulten på jobb. (Men sliter riktignok også på en flunkende ny kontorstol ,-Vernerunden insisterte etter at de så min gamle "nakkeknekkermodell"). Mange knapper.... Det hadde muligens vært mulig å finne en god "stressless-stilling, men kontorene våre er dessverre av glassbur/akvarium- typen. Må bestille nok en Vestlandstur, -det merkes at *-selskapene har skrudd opp prisene (med mindre en bestiller lenge på forhånd). Ellers har poengene fra siste turen med 4x kampanjen tikket inn. De bringer meg akkurat "irriterende" nære EBD (Men siden "oppsiden" ikke er særlig stor , tror jeg ikke jeg gidder å legge inn "innsats", dvs penger for å komme dit). Ha en fortreffelig tirsdag!
God morgen fra hovedstaden. Skal kjøre døtrene mine til flyplassen om et par timer. Sender de med Norwegian opp til besteforeldre før vi andre kommer etter i morgen. Eldste var svært skuffet over at det ikke ble lounge på henne. Forhåpentligvis rekker jeg å sjekke ut om Flyr har innsjekking på automater, eller om vi må stå i kø for å sjekke inn i morgen på jomfruturen. Jeg frykter det siste. Noen som vet?
God morgen fra hjemmekontoret. Barn på tur, tja, mine er også blitt vant til loungetilgang og typisk oppgraderte hotellrom. Ikke mange år til de er i en alder der de kommer til å ville reise alene og uten sin teite far. Realiteten må være ganske hard når man må begynne å spare opp både penger og poeng selv før man får alle goder. Jeg har aldri hatt gleden av å bli oppgradert på turer med mine foreldre, så jeg hadde ikke en slik "nedtur" først. Husker godt da jeg en gang hadde bestilt Norwegian billetter til London og fikk spørsmål fra arvingene i kor "må vi stå i KØ?!". Hun som nå er samboeren min svarte "ja, det er det som faktisk er normalen...". Ha en flott dag
God morgen fra kontoret! Nå er det kun få timer igjen til sommerferie! I morgen er det jomfrutur på FS408, og jeg har de samme spørsmålene som @EndreD over her. Fant litt info her: https://flyr.com/innsjekk-og-boarding, men det står ikke noe om automat. Kanskje man kan sjekke inn på nett, og printe boardingkort? Appen finnes jo ikke ennå. (har ikke funnet den, iallfall) Har fått sjekket inn på returen hos SAS, så nå gjelder det bare å komme seg opp til Tromsø Ha en finfin tirsdag!
Mange år siden jeg hadde printer hjemme, så det utgår. Får se om et par timer når de åpner for innsjekk om det holder med en link og en QR-kode eller hvordan de løser det
God føremiddag frå Førde Sentralsjukehus. Her tek dei berre BankAxcept-kort i cafeen. I alle dagar…. Ho i kassa kalla det til og med «vanlige kort». Låg bonusnissefaktor med andre ord. @drsyk hqr visst ikkje frelst heile Helse-Norge. Heldigvis har dei kaffi slik at vi kan få litt påfyll av livseliksiren medan yngstemann søv. IF-tagen er sjølvsagt med på stelleveska.
Har de sluttet å opplyse om plass i køen hos SAS? Stått 45 min (and counting) i kø nå .. Er EBS så dårlig med prioritering ..
Endelig tirsdag! Overskyet her i hovedstaden, og takk for det. Her har man inntatt bortekontoret for dagens gjøremål. Så satser på man rekker det man har på planen, før man tar kvelden.. Så skal jo Sverige spille EM-kamp idag, så da satser jeg på seier til Ukraina Ha en bedre tirsdag !
God formiddag fra Romsdalen Vært hektisk her i huset siste dagene da hele familien har vært sjuke utenom far sjøl. Nå er heldigvis eldste arvingen frisk nok til å få tatt seg en tur til besteforeldre, og de voksne kan få i seg en hel kopp kaffe uten at den blir kald underveis Poeng fra 4x kampanje har tikket inn fra flytur sist fredag, så da er en godt sikret for gull denne runden. Bra er det, for fremover ser det mørkt ut for flere flyturer. Kun i dag og i morgen igjen før ferie, så et par uker på jobb igjen før en starter på noen måneder permisjon med yngste arvingen. Ha en flott tirsdag
Fant den til/hos Android/Google Play hvertfall. Kan ikke bestille i appen enda, men det var også forhåndsmeldt - at man ikke ville kunne ved lansering.
Se der ja.. Da fant jeg den også. Må bli flinkere til å bruke øynene, tror jeg. Man kan ikke sjekke inn 24t før i appen (per i dag iallfall) I tillegg så skal flyet gå 11.30, ikke 12.35. hmm..
God formiddag fra Porsgrunn. Søkte for "moro" skyld på SAS Amex elite i går, da de vil gi 30000 eb poeng og 20000 statuspoeng ved innmelding. Hadde egentlig bare tenkt å kikke, men plutselig hadde jeg bestilt kortet. 20000 statuspoeng kom rett inn på konto, til og med før velkomstmail hadde kommet. Greit med gullstatus en stund til da, satser på at man får reist mye i nær fremtid.
Kan opplyse om at det tok 1 time og 5 minutter i kø. Og 5 min. å booke om HKG-turen i september til januar. Så fornøyd med de siste 5 min. av samtalen