God morgon frå det austfinnmarkske! Det er fredag, folkens! For min del betyr det to ting: – 1) Kort arbeidsdag før helg! – 2) Berre éi veke igjen til neste flytur! Pandionkatten har fått servert leverpostei, grov omnsbakt Utover det er det berre éin ting å seie:
God fredag! I dag vert det kort dag på jobb etterfulgt av køyretur til Bergen og tur til Granka med Kaptein Kjos i morgon. Må vel bli litt Sumo-sushi og. God fredag!
Endelig. Siste dag før ferien. Den avsluttes med brask og bram og julebord og tjo og hei. Dobbeltglede, mer om det i en annen post.
God morgen fra kontoret rett utenfor bygrensa, dvs på Lørenskog. Kort dag i dag før det blir pinnekjøttlag og oppvarming til årest første julebord, det avholdes på Color Magic tur-retur Kiel. Ønsker alle en riktig så fin helg.
God morgen fra det sørlandske. Snart boarding på WF586. Ser ut som BGO blir dagens hotspot God helgeinnledning!
God morgen.Vel, egentlig ikke, men det er lov å håpe. Gårsdagens begynnende forkjølelse valgte å bli over natten i stedet for å dra hjem til seg selv. Derimot var det trivelig med dagens musikalsk hilsen fra @Kristian, et steg i riktig retning . SN bekreftet igår mottak av mitt krav om kanselleringskompensasjon, samtidig antydet de (rent maskinelt) at de kunne komme til å bruke lang tid. Fin flyvende fredag ønskes for alle.
Priority Boarding .. Vi sto der, en liten flokk (10 stk??) foran gate B17, litt avstand for intimsonene skal jo fungere på et vis. Så ble priority boarding annonsert .. Utrolig fascinerende å se.. ulvene med nye og gamle gullkort og plus billetter og de som ikke skjønte hva PB betyr, stormet til og tettet alle intimsoner og vel så det .. har man prioritet så drit i de som venter .. Han som trengte seg foran meg hadde ikke PB Er det rart vi drikker?
Når kostnadene ikke kan bokføres og viderefaktureres til noen, så må man sitte bak i bussen. Jeg skal i en 50 års dag (ja jeg har unge venner også), kunne kanskje fakturert han? Det rare er at det er fullt mulig å sitte bra her i baksetet også, kanskje bedre i 15D enn i 1D? Det jeg mangler her bak er jo polarullen og vinen ..(vin kan jeg drikke i innenriksloungen på OSL) WiFi fungerer bak her også ..
Fikk en god start på helgen ved at det hadde tikket inn 16.000 EBPoeng som et resultat av nedgraderingen som er beskrevet i denne tråden: https://insideflyer.no/forums/threads/kompensasjon-for-downgrade-fra-f-til-c.12287/
Skal nok ikke lenger enn til Kristiania .. , men for en som ikke flyr mye er det eksotisk nok .. Konstaterer at været er det samme som i Bergen..
Jeg kan la deg få beholde 15D, personlig går det i 15C når 1D ikke funker.. Og 1D funker ofte ikke ettersom travelpass er utenfor rekkevidde..