Det var blitt torsdag og fortsatt mye snø her i Trondheim. -2,4 på termometeret og straks er frokosten klar. Ha en trivelig torsdag
18 blå i Jessheim i dag så det er vel bare at hoppe ut i det...... håber SAS disker opp med noe eksotisk i dag på non, eller kanskje man kunne være heldig med en og annen EF til langtbortistan. Får se hva dagen byr på. God torsdag til dere alle
-21 på Lillestrøm. Må innrømme at jeg begynner å bli forskynt. Deilig at det skal tine opp til helga.
Energi niveauet er på et minimum idag, men desværre stadig 1000 ting på to-do-listen. Så Nespresso doping i ekstreme mængder er nødvendigt idag. Nedtællingen til ferien er begyndt. Kun lidt over tre uger til vi slipper væk fra det kolde nordiske vejr. God dag til alle...
Endelig torsdag. Helgen er innenfor rekkevidde. Gradestokken viste nesten 16 kalde her i Drammen. Ha en finfin torsdag.
'Dritkaldt' (-17) og nydelig vær på Sørlandet. Nedtelling til helgetur: 24 timer, 35 minutter! Så det så Ha en fin dag, enten du er kald eller varm!
God morgen fra manjanaland. Solen er oppe og gjør livet godt. Frokost er fortært og det nytes nå kaffe før dagens utflukt. Ha en flott dag
"God" formiddag fra det Sørlandske! Her er det influensa i huset. Og nå har den inntatt min kropp også. Så i dag er det hjemme med sykt barn-dag. Tror jeg fikk sove 2 timer i natt. Måtte også ta en tur til Kjevik som transportør her i morges. Tempen var minus 14 hjemme. Og den droppet ytterligere nedover steg for steg på veien til Kjevik og kom ned i minus 20 da jeg var fremme. Det er motbydelig kaldt det. Enda godt at sommeren starter på søndag! Men nå: Medisintid.... aka Jägermeister. Hjelper mot alt!! Derfor jeg drikker, sjø!
God formiddag fra Oslo. Brukbart kaldt i dag også, men det fristet utrolig nok mer å gå til jobb enn å presse meg inn på en stappfull buss. Begynner å bli rastløs og første reise dette året er til Bergen i februar. Krysser fingrene for noen gode Now or Never-tilbud, sitter klar med kortet på slaget 18.00.
God formiddag fra sol, blå himmel og fortsatt kaldt i Bergen og. Har en million ting å gjøre, og så sitter jeg og skriver her... Jeg trodde boken min hadde deadline i dag, men det er visst i morgen, så da er det bare å henge i stroppen! Xxx.