God onsdag fra upper deck på LH498 FRA-MEX. Starten på bryllupsreisen har på mirakuløst vis overlevd LH meltdown! Håper det ikke har gått så altfor hardt utover andre her.
God ettermiddag fra Gullstua på OSL. Litt forsinket avreise mot FRA pga mye omtalt datakrøll. Blir en natt hos Hilton på flyplassen før det går videre mot LJU i morgen tidlig.
God ettermiddag fra det varme og - utrolig nok - vindstille nord. Fikk tidligere i dag et foredrag i Revenue Management holdt av Norwegian sin Director Revenue Optimization NO og Director Systems and Data Analysis. I tillegg til at det var utrolig spennende å høre på, var det litt morro å se at en nyhetsartikkel fra IF var sakset inn i presentasjonen. Ha en flott onsdag!
Nå skal det nevnes, selv om jeg gjerne skulle kommet meg helt til LJU i kveld, det er ikke altfor ille med noen timer på FCL før en rusler over til hotellet;
Hva skal en si om Hilton da? De hadde leid ut suiten jeg hadde booket siden jeg ikke kom før 21:30ish. Så for 435€ fikk jeg standard rom. Skal bare sove i natt så ikke noen krise, men litt bandaid hadde vært greit. Fikk fri bar(minus sjampis) og fri minibar, men tror det er en dårlig deal uansett. Men, denne jeg trengte for å beholde diamant ut mars 2024 så helt OK totalt sett.
Ja hva skal man si. Har Palmer House i Chicago i morgen. Taust som graven i appen. Stor forskjell fra forrige ukes erfaring med Hilton Gdansk. Frykter at denne erfaringen i Chicago blir en «hoppe etter Wirkola»