La forresten merke til at BEGGE TK flightene fra OSL i dag var kansellert. Turkish sliter nok litt om dagen.
Sendte akkurat en klage til Luftwaffe. Det er ikke ålreit i en Senator lounge at en skvadron feite bananfluer tar av når du nærmer deg kakefatet. Enda mindre ålreit når betjeningen ikke skjønner hva jeg maser om. Så det går stort sett i drikke her da...
Serat SK505 kommer fra CPH i en vanvittig fart. Ligger an tilflytid på 1:17. Schedule sier 2:10. Mistenker at SK506 (retur) kommer til å gå treigt. Kanskje strander jeg på Kastrup ikveld
Touchy? Næh, men er litt forbanna trøtte og lei av avlysingar. Skulle reise til IST på dinner-date fyrste nyttårsdag, men då var det sånt jækla snø-styr i IST at vi utsette det. Til denne helga... Hadde sett for meg ei flaske musserande i jacuzzi i tårnsuiten på Radisson Blu Pera, i staden vart det Widerøe heim med halen mellom beina. Så touchy....? Ja for Satan Men det blir sjølvsagt eit 1st world problem når det er folk som no sit fast i bilen på vegane inne i byen på andre døgnet og er svoltne og tyrste. [Business idea]Kjøpe @Tore og selge han vidare til guvernøren i IST, Vasip Şahip. Sikker på han hadde betalt kg per kg i gull. Nett som på 1500-talet.[/Business idea] Men sånn går no dagane...
Double action! Det er det på min paraply også! Skal prøve å få laga ein film i løpet av kvelden. Min kan ikkje brukast som stav/stokk/krykkje, kun som batong i nødstilfelle. Du ser det om eg får til å filme.
God lørdag. Fra 30 pluss i Asia til litt minus i Oslo. Hadde i fjor 3 stk tr Asia med Qatar bus. Men høye priser i julen medførte kjøp av øk bil. Utrolig hyggelig å oppdage at det blinker rødt med skanning av bil i Bangkok og hele reisen ble oppgrad til bus til tross for at alt av poeng samles på ba. Slikt gjør en glad og lojal til Qatar, en får vel gjøre seg klar til stort kjøp av bil på Qatars travel festival som starter mandag. Har kun flydd bus med ba, finnair, SAS, emirates og Qatar. Aldri F, kanskje senere i år. Må si at Qatar leverer glimrende produkt på alt og syntes de har klart beste bus produkt av de jeg har testet. Bar opplevelsen på 380 er fantastisk. VI får bare håpe at ikke tøffe tider i bransjen gjør at de hiver inn flere bus seter i bredden, som emirates. Da blir noe av luxus følelsen borte og de vil ikke lenger være så unike.
Her er vi åpne for bud... Kan nok tenke meg det blir stemning når jeg ber om 10 mill EUR til å ivestere i "litt" utstyr
Med det ottomanske riket i ryggen (medrekna Sultan Erdoğan) treng du nok ikkje mykje garantiar for å handle utstyr. Dette ligg nok inne med verdensbanken frå før. Kan eg berre ta imot 75 kg gull og be dei ringe deg?
God kveld fra Oslo! En rolig lørdag avsluttes med noe godt i glasset og idrettsgalaen på tv. I tillegg må det surfes litt for å se etter en liten flytur, oppdaget at jeg mangler 5 Tier point hos BA som må flys inn før mars for å sikre statusen for ett nytt år... Egentlig litt irritert at jeg bare fikk 5 Tier points for LHR-MAN når jeg fikk 10 for MAN-LHR. Joda, jeg vet det er pga. forskjellige booingklasser, men når reisen var booket som gjennomgående billett til/fra OSL i Club Europe så hadde jeg forventet litt mer... men men da har man en unnskyldning til å ta seg en liten tur til da for å sikre de siste poengene
Så er RoadKing'n hjemme igjen, snaut 10k EB rikere og bare snaue 5k EB fra å bli EBD. Noe som landes de neste 14 dagene. . Det gleder meg dessuten å fortelle at på alle 6 segment siste 24 timer hadde jeg softblock. (@Scandipendler blir vel å rive seg i håret)