Happy mandag fra Gokk

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 28. juli 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Lystig mandag ønskes fra Fnatkollen Camping i Gokk. Var oppe kl 05:30 for mørkekjøring med Ho-Hum, og nå er det tid for frokost.

    Ellers er det bare å ønske overforumkapteinformynderen,EB, med dagen!!!!
     
    EB and SASDC8 like this.
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen/natt fra søvnløse Oslo. Gratulerer med dagen til @EB!
     
    EB liker dette
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp hepp -- lykke til videre med heffalomplappen!

    Varmt her i vestsørøst også - håper dog på litt kjøligere vær fra i morgen kveld. Blir en natt på JW Mariott i Buckhead i morgen ifm et businessarrangement for fruen. Hadde vært hyggelig med boblebad, men det blir vel sikkert et trangt rom mellom heisen og utstyrsrommet ... Hiver et par bourbonminiatyrer i sekken for garantert nattesøvn.

    Hæppi Børstdæi, EB !
     
    EB liker dette
  4. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Happy happy EB. Hilsen fra gullkantina OSL . Så mye folk, relativ lang kø i security. Med takk LH for å
    la *G ( UA ) benytte Fasttrack. Kun fruen og meg og en etter..:)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Eeendelig en morgen uten 26 grader i lufta. Nei, huff hva er det jeg sier! Begynner jeg å bli godt vandt? Er det derfor jeg drikker??

    Nuvel. Er kommet seg på kontoret iallefall for ukens nest siste arbeidsdag. Den neste blir fredag og i mellomtiden venter Berlin på meg.

    Satser på en kortere kontordag i dag så man kan komme seg ut på hytta for et ettermiddagsbad. Det skal visst komme opp i 26 grader, og vannet holder seg konstant mellom 22 og 24 grader. Ren luksus.

    Grattis til gamle EB som blir enda eldre i dag. Måtte han feire meg mye spagetti der nede i Italia.

    God uke ønskes dere alle!
     
    EB liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Etter en litt grå start på dagen, ser ut til at solen begynner å ta tak. Nok en rolig kontordag som vil bli gjentatt 4 ganger til denne uken.

    Ha en super mandag og Happy happy til den som fyller år :)
     
  7. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God mandag fra Grefsenveien! Håper alle får en fin dag, i dag venter fortsatt jobb med å gå gjennom de over 525 artiklene våre for å gjøre ting klart til det nye designet her på Bonusfeber. Det blir bra!

    Grattis med dagen @EB. Nå er du ikke lenger ung og lovende.
     
    EB liker dette
  8. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hilsen fra bursdagsgutten ved Gardasjøen. Hotel Centrale i Torbole leverer fortsatt. Siste etappe avtenlandsferien i morgen med bil til München og Lufthansa hjem. Så går ferden videre til Røros og Østerdalen på onsdag. Takk og takk for bursdagshilsner...bursdag er rett og slett stor stas!
     

Del denne siden