Lystig mandag ønskes fra Fnatkollen Camping i Gokk. Var oppe kl 05:30 for mørkekjøring med Ho-Hum, og nå er det tid for frokost. Ellers er det bare å ønske overforumkapteinformynderen,EB, med dagen!!!!
Hepp hepp -- lykke til videre med heffalomplappen! Varmt her i vestsørøst også - håper dog på litt kjøligere vær fra i morgen kveld. Blir en natt på JW Mariott i Buckhead i morgen ifm et businessarrangement for fruen. Hadde vært hyggelig med boblebad, men det blir vel sikkert et trangt rom mellom heisen og utstyrsrommet ... Hiver et par bourbonminiatyrer i sekken for garantert nattesøvn. Hæppi Børstdæi, EB !
Happy happy EB. Hilsen fra gullkantina OSL . Så mye folk, relativ lang kø i security. Med takk LH for å la *G ( UA ) benytte Fasttrack. Kun fruen og meg og en etter..
Eeendelig en morgen uten 26 grader i lufta. Nei, huff hva er det jeg sier! Begynner jeg å bli godt vandt? Er det derfor jeg drikker?? Nuvel. Er kommet seg på kontoret iallefall for ukens nest siste arbeidsdag. Den neste blir fredag og i mellomtiden venter Berlin på meg. Satser på en kortere kontordag i dag så man kan komme seg ut på hytta for et ettermiddagsbad. Det skal visst komme opp i 26 grader, og vannet holder seg konstant mellom 22 og 24 grader. Ren luksus. Grattis til gamle EB som blir enda eldre i dag. Måtte han feire meg mye spagetti der nede i Italia. God uke ønskes dere alle!
Morgen fra Bodø. Etter en litt grå start på dagen, ser ut til at solen begynner å ta tak. Nok en rolig kontordag som vil bli gjentatt 4 ganger til denne uken. Ha en super mandag og Happy happy til den som fyller år
God mandag fra Grefsenveien! Håper alle får en fin dag, i dag venter fortsatt jobb med å gå gjennom de over 525 artiklene våre for å gjøre ting klart til det nye designet her på Bonusfeber. Det blir bra! Grattis med dagen @EB. Nå er du ikke lenger ung og lovende.
Hilsen fra bursdagsgutten ved Gardasjøen. Hotel Centrale i Torbole leverer fortsatt. Siste etappe avtenlandsferien i morgen med bil til München og Lufthansa hjem. Så går ferden videre til Røros og Østerdalen på onsdag. Takk og takk for bursdagshilsner...bursdag er rett og slett stor stas!