Ny uke - nye muligheter Nå venter ukens eneste dag på bryggekontoret - sikkert nok å fylle dagen med. I ettermiddag er det klart for en treningsøkt - som definitivt ikke blir den eneste økter denne uken. Ha en bra mandag!
God morgen fra Radisson Blu Arlandia. Om kort tid sparker vi igang SMD6 med besøk hos SAS Frøsundavik, spennende dager.. Velkommen til Stockholm, men først: Svensk hotellfrokost!
God mandag. Her venter både morgenmøter og statusmøter. Så får vi se hva vi får til med resten av dagen
God morgen fra Trondheim Her er det ikke mye besøk hos SAS å spore, ei heller svensk hotellfrokost. Men kaffe derimot....se DET har man Eneste høyden jeg kommer opp i idag er Tyholttårnet for middag etter jobb idag Ha en fortreffelig mandag- og til alle SMD6-deltagere : ENJOY !!!
Synes denne SMD6 gjengen er uforskammet tidlig oppe. Var dere ikke på fest i går? Eller ble dere sittende å hekle sælbuvotter og spise småkaker? Dagen ungdom... I mine øyne kan det se ut som om det å bytte ut @Cecilie med @tommy777 i fht Dubai turen var et elendig valg. Sånn rent partymessig. God morgen fra Lillestrøm. Litt kontorering i dag, og så venter Tyskland i morgen. Ha en stilig dag
Kontoret midlertidig flyttet til rom 432 på Arlandia. Snart stengetid, og entring av buss til SAS HQ. Skal bli stas!
God formiddag fra BA Galleries lounge på Heathrow! Trøkket i meg en dobbel espresso, og venter på ledig dusj, etter en flight fra Miami med minimalt med søvn... Ha en strålende mandag (riktig nå @Cecilie ?! ), og skål til dere som er på SMD!
God dag. Lunsjen er inntatt og en har oppdaget en feil og reddet seg unna en gigatabbe om en måned eller to.
G'moorgen! Registrerer at Lindhe har overtatt økenavnet til Skånvik .. det borger vel ikke bra for resten av besøket hos SAS .... Velvel .. her hos meg er det allerede over 20 grader, solen skinner og Southwest, Delta og Cubana (Avion Express) passerer regelmessig over i stor høyde. Første kaffekopp er inntatt og frokost er straks klar. ha det moro på DO, Gallerier, Kanaribyer eller hvor dere nå er!
God ettermidag her er det feber sesongen startet nå.. Ingen reiseplaner denne uken men neste uke går turen til Amsterdam det eg har skolemøte
God eftan fra Arlandia hvor det hviles litt før Singapore Airlines presentasjonen. @Fnate, det ble da tømt 2 minibarer i natt, men 03:00 var kanskje litt tidlig å ta kvelden......