Good mornings fra Trondheim Drøye 20 + her på morran- kidsa straks på vei til nest siste skoledag og far på sykkelen til jobb etter det. Ha en nydelig dag i det ganske land
Morn fra hjemmekontoret i Oslo. Ikke det at jeg ikke kan dra på kontoret, men orkasje sykle til/fra jobb i denne varmen når garderobene på jobb er stengt frem til sommeren. Og snart er det jo sommerferie, det er faktisk bare 9 dager til! Ha det kjekt
Morgen i solen! Tok kaffen ute i dag, så jeg ble sittende litt lenge før jeg kom meg avgårde. Relativt rolig på kontoret om dagen, så jeg tror det går greit. Booket forøvrig en bonusbillett til EWR kl 06 i dag, så dagen har virkelig fått en god start! Måtte lese to ganger
God morgen fra Viken. Still stuck in Skandinavia (- Sweden) Sola skinner, sol krem på høyt gir, varme utslett hos barna, dette blir en bra sommer, aldri har de lekt så mye ute, i vannsprederen, vannpistoler og vannkrig. Mye bedre enn Ipad og TV. NAS åpner flere ruter, SAS holde også flere fly i luften, dette går bare en vei, opp, opp og oppover Nå står det på jern Erna og fortsette med grenseåpningene, litt Spania og Italia takk. Men skal ikke si nei takk til Lego land. Ha en super dag videre, (torsdag idag 4dagers arbeids uke)
Svett morgen fra hjemmekontoret! Ser ut som @Eddie47 og jeg har samme varmepumpeprodusent. Tallene er bare litt forskjellig. Veldig lite som står på planen for i dag. Delta på et webinar, grille litt, slappe av. Perfekt vær til de siste to ting i det minste. Ha en flott dag!
Jeg bare MÅTTE ha en booking i appen .. .. i tillegg ble det et AMEX kjøp OSB: på disse flygningene er setet mitt opptatt!
God kveld fra hovedstaden. Nok en varm dag, men i dag har store deler av arbeidsdagen blitt tilbrakt utendørs så da har man fått litt sol i arbeidstiden gitt. En tur både i Oslo og Drammen i dag, så har fått fartet litt, og overlevde flere timer i Drammen uten å måtte ta en drink Nå tilbringes kvelden i sofaen foran tv-en fordi i kveld er kvelden. Football's coming back
God kveld fra et sted nord for Kristiansand. På tur med sjefen og en kollega. Og ble vi ikke stoppet i laserkontroll.. 118 km/t i 90-sone. 8500,- Flaks det er sjefen som kjører ...