Happy onsdag-snart påskeferie

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 16. april 2014.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgens fra bartebyen.
    Siste,korte dag på jobb før det blir en kjappvik-tur til broderlandet for innhanling av fläsk,brus og div.
    Ha en strålende onsdag og måtte alle viking-lottoguder stå meg bi ikveld :):):):)
     
  2. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God dag fra JAL sin kantine på HND. Sitter og venter på avreise til HKG i sete 2A på CX549. Håper det ikke kommer noen i midtsetet. .. :D
     
    SASDC8 and Henning like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    God påskeferie-onsdag fra Klepp. Her har en allerede forberedt seg til ekspedisjon til København uka etter påske og fått strøket 5 skjorter - skal slikt gjøres her i gården må en fikse det selv :)
    Nå skal unger vekkes, frokost spises, så bærer det av sted langs "geitestier" opp til Eivindvik i Sogn- og Fjordane hvor barna og jeg skal tilbringe påsken sammen med noen Bergensere ;)

    Ha en fantastisk onsdag :)
     
  4. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Geitestier? Det er jo vestlandsk motorvei!
     
    SASlovah4evah liker dette
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,

    Solen skiner över mitt hemmakontor!

    Morgonen började med att min plan om "self grounding" i maj gick i vasken. CPH x 3, GOT och 24 timmar i PEK skall bokas under dagen, travel junkie, c'est moi. Ha en strålande onsdag forumister.
     
    Fnate, SASDC8 and Cecilie like this.
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    C'est moi aussie :p

    God morgen fra Arendal. Ser ut som utfordringene på jobb med å få "alt" klart før påske løser seg som perler på en snor. Da blir jeg både lettere til sinns, og glad! Og det blir antagelig kundene også :)

    Rock'n'roll!
     
    PCR liker dette
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Første dag med påskeferie og det regner ute. Jaja har ikke annet på planen i dag enn en tur på polet før det stenger :)

    Ha en super påske alle sammen!
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra ORD. Haika med fruen denne morgen, så jeg er her alt for tidlig. Tror aldri jeg har vært her 1 time 40 før en flight ever.

    Ett par dager i Colorado Springs før retur på fredag. Med andre ord gikk påskefri rett i dass. Sånn blir det ofte når Freddies er uken etter påske

    Ha en fin en
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Holy smokes, det går ikke mange fly på lørdager mellom Oslo og Stockholm. Siste fly går kl 1600?? Intra Afrika frequency..
     
    Fnate and Jørgen like this.
  10. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Prøv inn Norge. Mye likt! Å legge opp til reising i Skandinavia med mellomlanding er ekstremsport, og anbefales ikke.
     
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk booket en rundtur KRS-CPH i Plus på poengsalg i dag. Via OSL på utreise og direkte på returen, til den nette sum av 15 000 EB-poeng og 359 NOK i avgifter!
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Alltid vært sånn - all over. Husker det ble gjort noen tester med sene lørdagsfly på diverse normalt travle ruter, men det var null respons i markedet.
    Nordmenn vil heller sitte hjemme og se på LørDan og Derrick på lørdagskvelden ..

    G'morgen fra det kalde vestsørøst. Trodde det var slutt på kuldegradene nå, men selv om påsken er sen så SKAL naturen ha siste ord, tydeligvis .. Velvel - life goes on og det gjør nok en arbeidsdag også ..
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan fly via CPH tipper jeg. Jeg gjør det hjem fra Stockholm iblant. Da går siste flight ut kl 18:00.

    God efta fra Lillestrøm. Hjemme fra Afrika, og sitter og ratter på en Trip Report. Fikk også en hyggelig telefon fra @tommy777 til Nairobi igår, så det ser ut til at vi har noe spennende skurkestreker fra Bonusfeber i pipeline også. Stay tuned.

    Ellers må jeg si at værre flyplass enn Nairobi Jomo Kenyatta skal du hekken strutle meg lete lenge etter. Dævven. 3 ganger fikk jeg manuell etterkontroll av bag'er. Trodde aldri jeg skulle oppleve noe værre enn Jakarta, men dette tok kaka.

    Men nå har man fått seg litt på øyet og skal jekke en øl og daffe i soffan.
     
    tommy777 and SASlovah4evah like this.
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Aaaaaah... You so Austrian eh'?
     
    PCR and tommy777 like this.
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    En gammel Ace Ventura spøk. - "I love the accent... Austrian? Yeeeeeah. Put another shrimp on the barbie, mate! Yeah"

    Håper det ordner seg med bilen
     
    SASlovah4evah liker dette
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Uff .. nå fikk jeg flashback til den gangen jeg jobbet på ATL og fikk telefon fra en lokal byråkrat fra byen som skulle ha informasjon om Austrian. 'Og Austrian Airlines flyr fra Atlanta til . .Sydney?' 'Og Austrian Airlines flyr med Airbus A340 og A330 .. Så det er to avganger om dagen'? 'Og Austrian Airlines' hovedkontor er også i Sydney?' Og sånn holdt han på til almenn fornøyelse da jeg etterhvert kjørte ham på speaker ...
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Het vedkommende byråkrat tilfeldigvis Sarah Pailin?
     
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, denne var mann og svart ... Atlantas offentlige kontorer er beryktet for sine inkompetente byråkrater ...
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv "Dumb and Dumber" så er vi enige ;)
     
  20. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Holy smokes! Jeg trodde onsdagen skulle bli roligere en mandagen og tirsdagen denne uka men neeeida. Har hatt den travleste dagen arbeidsdagn på lenge og er passe kokt i hodet. Akkurat nå har jeg lyst til å komme meg vekk på fredag etter jobb. Så akkurat nå vurderes det å lufte bookingfingeren. Men hu hei det er jo ikke så mye å velge mellom med avreise SVG fredag førstkommende etter klokken 1500 og retur søndag senest eventuelt mandag formiddag.

    London er en mulighet, 1750 avgangen kan jeg få for en drøy tusenlapp. Retur er det verre (les: dyrere) med.

    Bonusuttak på enveis LHR-SVG søndag kveld til 18000 poeng + 413 kr er et alternativ. Men så mye er vel et bonussete ikke verdt? Eller?

    Jeg ender vel opp med å bli hjemme til slutt...
     

Del denne siden