Happy onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 29. jan 2014.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag og glad onsdag
    Sykdommen holder på å slippe taket så i morra blir det jobb igjen-deilig !!!! Sikler litt på London tur,men regner med det blir nei fra regjeringa,all den tid det er Dublin og Amsterdam på programmet i tillegg.....
    Anyways.....ha en strålende onsdag videre :)
     
    SASlovah4evah liker dette
  2. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen! Godt i gang med dagens gjøremål. Straks i gang med styremøte. Gikk opp for meg i morges at jeg på fredag skal på min første flyreise for året. 4 dager tilbringes i Trondheim. I kveld blir det middag og øl på Habibi!

    God dag ønskes!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hallais i snøstormen.
    Godt man kjørte fra det Østlandske i går. Da var det iallefall bare veier. Det var det verken på mandag eller i dag.
    Og så så glad man er for å jobbe innendørs.......

    Nei, nå er det lunsj gitt. Blir vel noe bedre lunsj i morgen, da jeg regner med å vinne en større sum i Viking Lotto i dag..... igjen.....kanskje..... nesten......
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Skal ha tigermor til middag, det sier vel alt om denne dagen! :)

    Xxx.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var 10000 Dividend Miles kjøpt inn på 100% kampanje. Kommer nok ikke så langt for dem, men sammen med de andre 100 000 jeg har blir det brillefint!
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Skal poeng brukes mens de er gangbare i *A eller tenker du å vente å bruke dem på One World ?
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Godt spørsmål! Nå er det vel ingen som vet hva man kan benytte disse poengene til gjennom AA systemet. Og jeg tviler vel på at man får en F tur til Asia for 110k der.
    Så planen er vel å få booket noe innen 30 mars.
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra Winter Winderland, aka. Georgia. Var en tur nede ved postkassen og sjekket veiforholdene. Status er en tomme stålis over asfalten. Veien vår er ikke viktig nok til å bli strødd, så tror ikke det blir forsøk på utbrudd før tidligst i morgen. Men fredag skal det bli 15-20 varmegrader, så vi kommer oss ihvertfall til flyplassen lørdag.

    Forøvrig første dag med p13 ... litt lite progg, men OK - dette er grei bakgrunnsradio til arbeidet.

    Home office rules !!
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag kveld fra Malmø! Har mine siste flighter som EBS i morgen, da er det E N D E L I G gullkort for første gang i livet, juhu! Sendte akkurat avgårde en mail til gull.no@sas for å sjekke om det lot seg gjøre at jeg fikk gullkort før flightene slik at det blir en hyggelig tur i loungen på CPH, venter i spenning :)

    Ha en fin dag!
     
    SASlovah4evah, Henning and tommy777 like this.
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    140K t/r med feks Cathay og 5 dollar i skatter / avgifter.

    God lunch fra Chicago. Litt "varmere" i dag og fortsatt skyfritt. Heldigvis er man innendørs også i dag
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    I F? Det var jo ikke så gale, men folk jeg har snakket med som har sjekket finner dårlig med plasser med både BA og CX mellom Europa og Asia. Så det hjelper jo lite hvis det ikke fins ledige plasser. Og så er spørsmålet om de gjør som Lufthansen og Singaporsen og sperrer for F billetter med DM/AA poeng?
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    I F ja.

    Det er ikke noen sperrer, men BA er ofte kjipe på å slippe bonusseter. Feks forrige uke da jeg skulle over. Jeg søkte etter oppgradering (som er samme inventory som award) og det var ingenting ledig i C. Sjekket helt til avreisedagen og whaa whaa. Fullt. Det var over 40 (!!!!!) ledige seter i C klasse på den flighten.

    CX er bedre, men jeg har ikke noe personlig erfaring fra Europa til Asia. Men de åpner ofte nytt space mellom USA og Asia ett par uker før avgang.

    Og CX er M Y E bedre enn AsiaAnna ;)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det betviles absolutt ikke. BA er vel også et par hakk over?
    Så da er det ikke noe krise om jeg ikke får svidd av de 110k poengene. Dog kan det vel bli et problem å skaffe seg 30k til.......

    Time will show!
     
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har 150k, fruen har 100k å jeg tenker å ha is i magen å se hvilke opplevelser jeg kan få hos One world. Ser det er få som hadde forventet at US skulle fortsette å selge poeng på tilbud etter sammenslåingen. Hvem vet, kanskje US DM folka tar styringen i den avdelingen i det nye selskapet :)
    Tenkte å fylle på fruen sin konto med 50k til, så får vi se hvilke tur (er) vi kan få ut av d.
     

Del denne siden