God morgen frå utanlandskantina på OSL. Fakirflight til CPH i dag. Eg er glad eg ikkje skal opp så tidleg kvar dag. Slikt er tøft for ein gamal mann. Men det skal bli ein herlig dag i lufta. Ha ein flott søndag alle sammen!
God søndag fra Arlanda. SK939 straks klar for avgang til LAX, trygt plassert i sete 04D med madammen i sete 04C. Ønsker alle reisende en god søndag!
God søndag fra Gold Coast Airport. Fin langhelg i Byron Bay overstått. Nå Jetstar tilbake til Melbourne.
Lun Oslo søndag etter byen maraton ble vel gjennomført. Jeg er nesten ikke støl heller, selv om jeg måtte gå flere omveier til og fra både pol og butikk. Mine favoritt lag fortsetter å vinne, det hjelper med min lykkebringer på plass. Ha en strålende søndag folkes!
Da er vi på samme flyvning. Sitter dóg bak gardina i 20D. Merker at jeg blir rimelig misunnelig Kommer du bak med noen ordentlige glass?
Flight nr 101 i år blir altså OS113 VIE-MUC. Om @Bernd no hat das Lederhosen klar, så kan dette bli ein fortsatt fin søndag. PS! Chuck Norris var i Wien i dag, eg er brennsikker!
AirFrance til Paris i dag. Ufattelig trist å fly noe annet enn SAS for første gang på noen år, var så klar frokost i ny lounge!
Søndagen er en flott dag i Bergen ... solbyen profileres over hele verden. Håper været blir bra hele VM uken ... Og dagen ble toppet i Sandefjord ....
We would like to inform you that your flight DY132 from Bergen to Stavanger 03.10.2017 will be operated by Blue Panorama B738. The departure time, flight number and booking reference is the same. The inflight entertainment is limited. If you don't wish to travel on this flight, you can rebook or refund your ticket free of charge online. To read about your rights, visit www.norwegian.com/rights. For support, please call us on 815 21 815. Betyr det ingen sikkerhetsvideo?