Happy Sunday!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 09. mars 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra de indre bygder i New Jersey. Så fort resten av gjengen våkner setter vi snuten mot Manhattan. Mor virker overraskende avslappet med tanke på at hun skal manøvrere et kjøretøy på størrelse med en middels stor tanks (Suburban LTZ) gjennom Midtowns gater etterpå, men det går nok greit.

    Ha en super dag!
     
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag fra AMS. Kontraktsloungen er ikke mye å skryte av, men det er bedre enn å være ute blant de uvaskede masser.

    Tenker meg en tur ut til takterrassen, men da må jeg ut av sikker område med bagasjen. Jeg har 5 timer på meg og været er fantastisk. Måtte dessverre ta turen ut til flyplassen tidlig da jeg skulle følge kjæresten til en tidligere flight til MUC.

    Har hatt en fantastisk helg i Amsterdam, og jeg gleder meg til å besøke byen hyppig de neste par årene...

    Ha en vakker dag.
     
    Cecilie liker dette
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Du, det er faktisk bare så vidt. :p
     
    Islending liker dette
  4. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Neida, fint og stille her nå. Har nesten hele loungen for meg selv, mens det kryr av folk utenfor. Men utvalget (og internettet) er balle...
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Flott søndag med vår i luften.
    Hei hå hei hå til arbeid vi skal gå, dette var d første jeg fikk høre ved frokostbordet. Da har en vert på vårånn i hagen til utleieboligen. Nå blir d en strekk i stolen før middag og besøk hos venner til kvelden.
    Ha en fin søndag alle ihop :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble en mye bedre søndag enn lørdag denne helgen iallefullefall.
    Solen skinner ute, til tross for litt dis og temperaturen har nådd 10 grader. Det er så jeg vurderer å skifte til sommerdekk på bilen.
    Har fått utført litt indretjeneste i dag, mens man har tittet på både langrenn, skiskyting og nå hopp fra Kolmenholmen. Noen småttitt på halte-OL har det også blitt.

    Neste uke blir det båtreise og opphold til DK noen dager.

    Fortsatt god søndag!
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja .. da var arbeidsuka igang, og jeg er ikke engang i Lakenland ....

    Må ha vært sliten etter ukens strabaser, for det er ikke ofte jeg sover 9 timer uten pause ... Men nå blir det ro og fred her på kontoret i Mosjøen en ukes tid før man setter kursen hjemover igjen.
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Litt sent nå, kanskje. Men gå inn i hjørnet så kan du bruke KLM sitt nett. "KLM09032014" eller noe sånt.

    Ellers må jeg innrømme at AMS loungen til SK er så kjip at jeg heller sitter på pub'en i bunnen av trappa :)

    God kveld fra Lillestrøm. Litt skral i tromma i dag, så det har vært mest sofa for meg. Titter på fly til Nairobi og vurderer et glass boblende nedfallsfrukt.
     
    Islending liker dette
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for tipset! Da vet jeg det til neste gang... :)
     

Del denne siden