Happy times på Tirsdag! God morgen :D

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av oddA, 25. juni 2019.

1. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig våken etter 20 timer søvn!
    Baksiden/fordelen med turnus livet kan en vel si!

Nå er klokka 05:15 og jeg skal sette meg på sykkelen for "Oslo Dawn Patrol" 5 mil på sykkelen før kl 7, med en koselig gjeng!
    Resten av dagen blir brukt for å finne first billetter til Tokyo, nå er det 14 dager til avreise - så spennende og se om LH har åpnet noen godsaker.

Ha en nydelig dag folkens!

drsyk, Upsaker, ArthurDent and 6 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    Jo takk.

Fordelen med turnuslivet er at det er blitt sånn ca 4 timers søvn i en natt som var alt for varm for min del, her i Norges vakreste sommerby. Og det er heller sjelden her i Isbrelandet.

Sykkelen skal i bruk før kl 07 men det aner meg at det blir standardtur til jobb og ikke noe langtur.

Riktig god tur dit dere nå skal alle sammen :)

Og er ikke dagen bra så husk at det finnes klimapsykologer å få hjelp av:p

drsyk, Upsaker, ArthurDent and 5 others like this.
  3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Bor du også i Kr.Sand? :cool:

ArthurDent and Kristian like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    Skrev ikke jeg by:eek:?

ArthurDent, holmen, Kristian and 2 others like this.
  5. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,841
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen frå eit vått Sunnfjord! Brukt poengsalget til SAS til å booke tur til odelsguten og meg til Sagaøya i høstferien. Tippar det er ein svært vulkanintressert 6-åring som skal bli godt fornøgd med den overraskelsen :)

Ha ein fin dag!

drsyk, ArthurDent, holmen and 2 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten en tirsdag morgen .. 1A4C3BD7-34A4-44F1-A9DC-30F60D0B5D1B.jpeg

For de som ikke er lokalkjent .. rett frem ligger Løvstakken .. et av Bergens 7 fjell.. 477 moh

Last edited: 25. juni 2019
    Earl, drsyk, RoadKing and 7 others like this.
  7. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Update!
    Happy times, ble til sad times! For de som kjenner til karbonets egenskaper er dette et trist syn!

Attached Files:

8. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    Tirsdag fra hovedstaden, litt grått i dag, men bra temperatur ...

Når det har vært mye jobb, og lite tid på nett og du har 4 sider med nye postinger å bla igjennom ...

4 dager til ferie. Ingen fly i sommer, men fikk booket en tur til Longyearbyen for 5k poeng pr pers, helt innenfor.

IMG_1247.jpg

drsyk, RoadKing, ArthurDent and 4 others like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Eg måtte sjå ekstra etter då eg først trudde dette var eit falma svart-kvitt-bilete frå tidleg 50-tal...

drsyk, RoadKing, OttoL and 2 others like this.
  10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God tysdagsmorgon frå IC5 som skal ta meg frå ho lause Anne til sure Ricks flyplass. Der har eg drygt 2,5 timar som skal brukast til utforsking og lounging. Det kan bli trasig...

IC5 stiller med gratis Internett, ladepunkt og roleg stemning, men per no er vi to minutt forseinka. Det er tydelegvis måndag hos SBB, òg... Sikkert ein stakkars jævel som får ein reprimande for denne forseinkinga. Hadde det vore i Japan, hadde vel ein eller annan fått lønstrekk...

Vel, spekulasjonar til sides, no skal vi køyre tog! Ha ein fin dag, folkens! :)

Last edited: 25. juni 2019
    Earl, jgroneng, drsyk and 6 others like this.
  11. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,643
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Wien en Østriske hovedstad

Som flere her har fått med seg har jeg lagt reisebrevet på vent. Men her i Wien har vi en meget interessant leilighet med kollektiv toalett. Det finnes både positive sider med Airbnb og negative og nå skulle jeg nok ha ønsket hotell som flere av dere holder med. Men tenkte ikke så mye før jeg bestilte. Neste gang skal jeg studere Airbnb litt mer nøye..

Ellers kan Wien melde om 24° og sol. Idag skal vi på HRC men før den tid skal jeg på utflukt til det Bestefar omtaler som et av verdens flotteteste slott: Schönbrunn slott

Arvid1410, Earl, jgroneng and 6 others like this.
  12. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn er det. Hver gledesstund du fikk på jord ..........! :)
    Men som optimister ønsker vi alle en God Tirsdag uansett.

drsyk, ArthurDent, oddA and 3 others like this.
  13. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Oslo. Nærmer seg ferie med stormskritt! Mer er det ikke å si om den saken :)

Var der forrige torsdag. Utrolig flott:
    upload_2019-6-25_8-43-37.png

upload_2019-6-25_8-43-53.png

drsyk, Upsaker, ArthurDent and 3 others like this.
  14. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Mornings fra Sunnmøre også.

I går var det grillings og sol, i dag er det grått, vått og surt igjen. Med andre en helt typisk norsk sommer, i alle fall på disse kanter. Nå reiser jeg offshore på jobb igjen i morra så været de neste to ukene er sånn sett lite interessant for min del, men da er jeg mer spent på hvordan været blir i juli/august når jeg er hjemme igjen og ungene har ferie fra barnehagen... Spesielt siden vi i utgangspunktet har tenkt å holde oss innenriks i ferien i år.
    Jaja, blir det for ille så får man satse på at det er mulig å få tak i noen flybilletter i siste liten.

Ha en god dag!

jgroneng, drsyk, ArthurDent and 3 others like this.
  15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,731
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    Etterdønningene etter helgens ryddesjau fortsetter. I dag var jeg på gjenbruksstasjonen kl 0730 for å kvitte meg med diverse skrot. Nå blir det god plass i garasjen også!

Amex-appen viser at jeg brukte litt over 10.000,- på skatter og avgifter på bonusreiser booket i går.. Ble visst noen bookinger. Ca 360k poeng brukt. Nå starter jobben med å overtale kona, og få fri fra jobb.. Måtte allerede avbestille to i går, da det viser seg at jeg ikke klarer å være to steder på samme tid. Dessverre.

To dager til Tons of Rock!

Kalsnes, jgroneng, drsyk and 7 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God tysdag frå Sunnfjord. Attende på jobb etter at arvingen var dårlig i går og helsikkes aktiv i natt. Godt det finst kaffi.

jgroneng, drsyk, Avixlo and 2 others like this.
  17. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,429
    Bonuspoeng:
    183
    Good morning! Rolig dag her. Kaffe og en smoothie nå før det blir styrke trening og squash spilling. Jobb først kl 1600 i ettermiddag. Godt det og :)
    Kjedelig med sykkelen @oddA - forsikring fikser det der:)

jgroneng, drsyk, Avixlo and 1 other person like this.
  18. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen, hva skjer med pasienter før ferien? Alle skal ha en time for å sjekke seg friske, eller sykemelde sin ferie frisk? Nei ble noen arge sjeler da sykemeldinger ble avslått...

Nei nok om det! Til noe mer hyggeligere tanker:
    7 dager igjen kl. 0800 avreise mot livets første CT, det leses om Thai F, og ingen flyvninger er kansellert, takk den allmektige skaperen for dette.

Japan tråden er ikke akkurat kort, men skal nok pløye igjennom denne også!

Vellykket Liseberg tur, der Fjordline fikk oss fram og tilbake i tide, datteren vant tilogmed en tegne konkurranse. Minner fra turen var El-sparke sykkel turen, som barna syntes var helt rått og nå vil de ha det til jule gave...Litt vel tidlig å tenke jule gaver, forsatt mye av kalender året igjen mtp AmEx og CT nr 3?

Nordic Choice Post leverte både upgrade og 125 SEK til rådighet, får skrive pr ord på NCC posten med litt clicks :)

Magesuget og sommerfugler, TG-F oiiiiiii det gledes, for dette er jomfruturen in i junglene med det gode selskap, den først og aldri den siste, akkurat som den første kjærligheten:rolleyes:

Flyskam er fraværende, eller vent nå litt, SAS CO2 kompenserer, dette går nok bra!

God dag i luften som på bakken.

Arvid1410, RoadKing, Avixlo and 9 others like this.
  19. flyer1

flyer1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Stille og rolig i Silverkris first class loungen på LHR. Ute begynner det å lysne etter en heller grå morgen.

jgroneng and Berlioz like this.
  20. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Haha! 12d til avgang her.. Blir spennende og følge med på dine japan oppleveleser før jeg kommer over en tur!

drsyk liker dette

Del denne siden