God dag fra Odense! I dag har jeg gått ut av Syddansk Universitet for siste gang og har med meg en master i samfunnsøkonomi i sekken. Skal nyte de 3 siste dagene jeg har igjen i Odense, før turen går hjem til Bodø for litt ferie.
Minner meg på at jeg må til Wien igjen. Var der i 1995, men det var før jeg begynte å samle HRC pins/shotglass. Da har du en jeg ikke har (så lenge)
Jeg har som følgene: London x2 (en i svart orginal 2013 og en som vist på bildet i reisebrev 3) Paris Manchester Amsterdam Hamburg Oslo Helsinki Kraków Budapest Wien Kanskje Warszawa om jeg rekker det Gdansk senere i sommer
Jeg har totalt 45 nå, 6 av de du har. Amsterdam, Athen, Bali, Bangkok, Barcelona, Berlin, Dallas, Dublin, Detroit, Edinburgh, Glasgow, Gran Canaria, Gøteborg, Hamburg, Helsinki, Hollywood Fl, Innsbruck, Key West, Kuala Lumpur, København, Lisboa, London, Manchester, Miami, Munchen, New York, Nice, Orlando, Oslo, Paris, Philadelphia, Phuket, Reykjavik, Roma, San Fransisco, Singapore, Singapore Changi, Singapore Sentosa, Stockholm, Surfers Paradise, Sydney, Tampa, Tokyo, Tokyo Uyeno-Eki og Yankee Stadium. Noen er nedlagt og noen er flyttet (tror f.eks. det ikke er en på Changi lenger)... I tillegg har jeg vært på Hard Rock Hotel på Bali, Orlando (disse to har jeg bodd på), Tampa, Sentosa og Hollywood Fl. Eneste planlagte nye foreløpig er Budapest nå i sommer...