Happy torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 30. april 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Jadda, hadde foretrukket å våkne i egen seng men Al Ghurair Rayhaan Hotel by Rotana like ved DXB på Emirates sin regning var også helt greit.
    Fikk jo et lite døgn delay i Dubai som følge av kansellert flight fra Bangkok men man må bare gjøre det beste ut av det. Så det ble noen timer solside i sola, treningsøkt, shopping og middag på Liwan restaurant på hotellet. Fikk også lagt inn et lite lynkurs i hvordan lage naanbrød og bruk av tandoori ovn med kokken der!
    Og etter seks timer på øyet var det opp igjen og tilbake til DXB. Det tok 20 minutter fra jeg satte meg i EK-bilen til jeg fikk frokost servert i F stua. DET er en bra start på dagen. Nå venter EK159 og hjemlige strøk.

    Ha en finfin torsdag!
     
    Darkcho, Baldrick, KristianSk and 6 others like this.
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen. Passe klar for langhelg nå gitt! Kalenderen ser rolig og fin ut for dagen. Så da gjelder det bare å stå løpet ut.

    God torsdag og god helg :)
     
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Dersom @John in The Tower har mulighet til å snu flyet så anbefaler jeg deg å gjøre dette på det sterkeste, kaldt og vått i Oslo idag. Helt jævlig å ha sol hele uken, og når det først er fredag så øs-pøser det! Er bare så typisk, Freddie Adwards er å velge idag ja!

    Møter på slutten av dagen idag så det blir en sen ettermiddag..

    Denne hang forøvrig på busskuret i morres, har et av de Flygende Kjæledyr gått amok??
     

    Attached Files:

    Fnate and KristianSk like this.
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Ny dag, nye reiseopplevelser :)
    God morgen fra Ruter's linje 401 som tar meg fra Oslo til Kjeller hvor arbeidsdagen skal tilbringes. Dette er en skikkelig siteseeing tur som kjører innom de rareste steder. Fikk også se en Moské.
    Til kvelden blir det retur til Stavanger

    Ha en flott langhelg :)
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Dag 3 med VM i forkjølelse, så er meget fornøyd med at helgen starter om 7 timer. Blir Otrivin, whisky og senga på meg i helga :)

    Ha en vesentlig bedre en!
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra en sørøst-vendt terrasse litt lengre inn på Bodøhalvøya enn karen overfor meg. Her nytes en rolig morgenstund før jeg etterhvert må finne meg en buss retning den lokale flystripa. Ha en fin dag :)
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Litt sen på jobb, men 0800 er vel fortsatt akseptabelt.
     
  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hovedflyplassen,
    hjul som går rundt og rundt !
    Beklager Volvo'en i bakgrunnen - Teknisk feil, kom seff med Audi !

    Utpaaturaldrisur.jpg
     
    Herlov, tommy777, chrisbu and 2 others like this.
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Var sent hjemme med båt i natt, så jeg knep en ekstra time på øyet i dag morges. Det gjorde nok susen kjenner jeg.
    Som en dagens digresjon må jeg jo si at det føles som å ha tapt i det store lotteriet når man kjører på rød sone i tollen og betaler sin toll, for så å komme til grønn sone (På havna i Krsand ligger rød sone 200 meter før grønn sone, så man fortsetter på grønn sone etter man har betalt) og ikke ble stoppet av tollermannen. Arrrrghhh hvorfor stoppet man og betalte lissom......

    Nuvel! I kveld skal det spises ute på restaurant i anledning et par kollegaer som slutter. Blir sikkert hyggelig det, og enda hyggeligere er det jo at det er fridag i morgen. Langhelg er flott det i min bok.

    Ha en snasen dag!
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    ALT i dette innlegget er riktig.. 4-hjuls Rimowa og Audi.. #gottaloveit
     
    tommy777 liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudagen fra Trondheim
    Sol-blå himmel-motorsykkel på jobb-langhelg.....det er så bra det !!

    Ønsker alle en flott torsdag :):):)
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har dessverre måttet kjøre en del Audi i det siste, vil sammenligne kjørekomforten med det å ha koffert med 4 hjul. Ikke særlig behagelig på noen måte. BMW er sånn sett bilbransjens Rimowa med 2 hjul, de har virkelig skjønt det.

    Hva er det med dere som liker Audi og har koffert med 4 hjul... :)
     
    Last edited: 30. april 2015
    Fnate and Travellingalf like this.
  13. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från ZRH!

    God natt på Clarion innan SK605 tog mig ner till ZRH. Nu sitter jag en stund i den nya Swissloungen på D piren innan LX146 tar mig till Delhi. Beklagligtvis bak i bussen.
     
  14. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Audi A3, BMW X1 og X5. Alle av relativt nyere dato. Jeg eier ikke bil, har ikke peiling på bil og er ikke interessert i bil, men jeg synes helt klart at BMW(ene) var uovertruffen på alle måter fra kjørekomfort til kvalitetsfølelse. Og ja, jeg vet at A3 sannsynligvis er en del rimeligere enn BMWene jeg har kjørt...

    Mest av alt så skrev jeg det med et stort glimt i øyet, som mye annet jeg skriver på dette forumet ;)
     
    Last edited: 30. april 2015
    Herlov and Fnate like this.
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen skrell av Audi kan skrives med glimt i øyet! Her har @Ida helt rett og du sammenligner egentlig å fly LH First (X5) med en innenriksflight LH Biz (A3).. ;)

    Eneste jeg kan kicke på her er at @Ida ikke lar de fantastiske 4-hjulskoffertene komme inn i bilen!
     
  16. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    OSL de neste 3 timene, hvis ikke noen har et trylleformular som virker ved gate.
    Har ikke samvittighet til å betale 1500,- for oppgraderingen...
     
  17. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vil si at A3 = SAS Plus (innenriks, uten gratis vannflasker), X1 = Swiss Biz og X5 = LH F

    Men det er nå meg ;)
     
    Last edited: 30. april 2015
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    ha-ha, den var fin! Men hvor har det blitt av pengene som skulle være utstilt?! Kan det være noen uærlige sjeler som har passert busskuret og tatt de med seg? Her må det nok utloves en ny dusør!

    Her ute er det også torsdag og i alle fall i dag er jeg helt enig i at dette er en Happy dag! Dette er nemlig den nest beste dagen på jobb, nemlig dagen før hjemreise og fire uker fri. Fint vær er det også her ute i dag, så da får man bare håpe på at det holder seg slik, men samtidig at det ikke blir så fint at tåka kommer snikende i morra. Båt har vi også fått besøk av så da kan det hende vi har mat noen dager til også.


    IMG_1166.JPG
     
    Herlov, stalek, anders82 and 2 others like this.
  19. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Når det faktisk er forbindelse mellom dere og sivilisasjonen, hvor mye i bestikkelse skal du ha for å fikse sightseeing på plattformen? B)
     
    Fridtjof liker dette
  20. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    +1

    Audi med trekk på alle 4 hjula for min del. Og i Audien går det inn 4-hjuls rimowaer. Ganske så A4!:D

    God helg!
     

Del denne siden