Jeg har to bookinger med ANA fra Tokyo til Europa. 27/9: HND-MUC ANA C. Kansellert. 17/10: HND-FRA ANA F. Kansellert. Når jeg forsøker å finne alternativer på AF finner jeg nesten bare andre selskaper. 27/9: Ingenting med ANA. 17/10: Her finner jeg HND-FRA men kun i C og HND-LHR kun i Eco .. Flere med tilsvarende erfaringer?
Vel, for å være en party pooper, så selv om det selges F for enkelte selskaper utover sommeren og høsten, så må man se på hva flyr de selskapene idag? Flyr de maskiner med F? Ikke det? Da er det noe usannsynlig at de starter opp med det veldig snart. Jeg sjekka AF feks, der ligger det LH med A340 ute. Det er HELT usannsynlig at den maskina blir satt i drift, den blir nok erstattet med A350, uten F. Jeg tenker de fleste kjører de mest fuel-eco maskinene, og det er vel A350/B787 over A380/330/340/777 any day?
Mine 4 billetter i høst i first med ANA er også kansellert. (5 og 6 oktober) Hvor søker jeg best billetter 1 år frem i tid? United har bare 337 dager? Awardfares uten abb er njet. tips?
LHR-HND 30sept er ikke kansellert foreløpig.. så får man då se va som finns kvar av verden når den tid kommer /M
Air Canada lar deg søke opp seter 355 dager frem i tid. Resultatene stemmer vanligvis bra med det som kan bookes gjennom SAS.
20 oktober med retur 26 oktober ble også kansellert for meg igår. Sendte mail til gullmailen for å høre om de har alternativer.
Også fått min kansellert - 22 september. Fant det ut da jeg gikk inn og sjekket booking for sikkerhets skyld, har ikke fått noen beskjed om endringen.
Vet ikke om noen som har prøvd denne i praksis enda, men skulle da tro at om man eks har bestilt OSL-FRA-HND-LHR-OSL, og SAS ikke klarer å få deg til HND i den klassen du har besillt så gir det deg rett til og ombooke.