Har EBS, tidspunkt for å starte jakt på EBG?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av PasserMontanus, 17. april 2019.

  1. PasserMontanus

    PasserMontanus Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Nedenfor er min status for EuroBonus. Jeg forstår det slik at jeg trenger ytterligere én flyging eller knappe 6000 poeng for å beholde Sølv. Er det korrekt?

    Hvis jeg nå skulle ha lyst til å jakte litt poeng ved å få meg et SAS MasterCard Premium, fly mer med SAS og kanskje også i Plus, bør jeg da vente med denslags til juni, siden min kvalifiserende periode starter 1 juni?

    Jada, helt nybegynner på dette, selv om jeg har hatt EuroBonus ganske lenge.

    Hilsen PM

    2019-04-17 20_27_31-Billige flybilletter og flyreiser – søg og bestill fly _ SAS.png 2019-04-17 20_23_28-Billige flybilletter og flyreiser – søg og bestill fly _ SAS.png
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Det skal vel hardt gjøres at du klarer noe mer enn sølv innen 1/6, så ja, anbefaler deg å starte fra og med 1/6.
    Spm er jo hvor mye du flyr, altså om du vil gjøre nytte av gullkortet?
    Men er det det du vil ha er det bare å kline til.

    SAS Mastercard premium gir deg 1000 statuspoeng pr mnd du bruker kortet. Potensielt 12k poeng i året.

    SAS Amex elite gir deg 20k statuspoeng ved tegning og deretter hvert år så lenge du beholder kortet. Altså sølv med en gang.

    Med Amex elite og MC premium er det da potensielt 32k poeng i året. Da trenger du bare å tjene 13k poeng med fly for å få gull.

    Lykke til
     

Del denne siden