Jeg skal fly mellom PEN og BKK/DMK i november (enveis) Planen var å fly med Thai, men prisene har økt mye i det siste og av billigselskapene ser det ut som om Thai Lion Air utpeker seg i forhold til pris og benplass. Halv pris i forhold til Thai .... og 8 cm bedre benplass. Vi har bonusbilletter med Thai til PEN, men siden vi skal ha noen dager på Carlton i Bangkok på returen må vi kjøpe billetter.
Synes de fleste billigselskapene er ganske like i Asia. Pass på at du har bestilt den bagasjen du trenger og møt opp i god tid så går det helt fint.
De er helt OK. Noen ville til og med si de er bedre enn feks slitne seter i et gammelt United fly på kort-ruter i USA, bare for å sammenligne med noe. Bedre enn Ryanair, ikke bedre enn Norwegian, er min omtrentlige vurdering
Fløy med de i påsken og har ingenting å utsette på de. Mye man kan pre-order, og maten var faktisk helt OK
Jepp, fløy med de til Udon Thani i desember forrige året. Helt kurant og greit. Som nevnt i tråden, ganske like disse billig selskapene her. Og oppmøte trenger ikke være spesielt tidlig på innenriks. På landsbygda her holder det i massevis med 1t før avgang men ser du skal ut i den store verden
Har flydd eindel med eigar selskapet Lion Air, som er indonesisk. Det er som folk seier her heilt greit, mykje bedre enn Ryan Air. Vil faktisk sei det er omtrent som Norwegian. Bare passe på litt, forhåndsbestille bagasje etc. Flydde også Lion Air mens dei var svartelista av EU Men då var vel nesten alle indonesiske selskap utenom Garuda svartelista.
Etter å ha bestilt og fått billetter og bekreftelse fra flyselskapet oppdaget jeg at det var et avvik på billettene. Dette skulle jeg selvsagt ha oppdaget før jeg trykket på siste tasten, altså min egen feil. Sendte en Mail til kundeservice og lurte på hva jeg kunne gjøre for å rette det opp?? Etter 14 min kom det en svarmail: Dear Sir/Madam, In regards to your email, PNR: xxxxx, you request already done. Sorry for your inconvenience. Best Regards, Thai Lion Air Chanoknard D.
Wellkom to Asia, Søl! Fantastisk service, som så ofte i akkurat den verdensdelen. Kunden er i sentrum der, og det kan man ikke akkurat si om alt fra Lufty til SAS til KLM.