Herlige fredag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 20. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra hovedstaden. Fri i dag - føles både herlig og fortjent etter en heftig representasjonsuke. Ingen store planer - også det er en helt grei følelse. Ha en fin fredag du også!
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Storinnspurt før en reiseuke neste uke, så hær blir det nok ikke helg klokken 1600 for å si det sånn. England dreit seg jo ut som vanlig i går, så får man glede seg til Costa Rica skal i aksjon senere i dag :)

    Ha en bedre fredag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gdrdmpf fra det Sørlandske!
    Kan ikke skryte på meg en fin morgen. Til mandag skal jeg få operert en vond tå, og nå i natt kom sannelig litt urinsyregikt snikende inn i den andre foten. Så særlig gangbar er man ikke. Så dette blir en stillesittende helg ser det ut til. Når man i tillegg har en vond tann som plager vettet av en, er jo hele stemningen komplett.

    Er det rart jeg drikker????
     
  4. Lush

    Lush Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    tommy777 and Henning like this.
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morran fra Grand Hyatt Amman!

    Hadde den merkelig kombinasjonen av Air Berlin og Royal Jordanian ned hit i går; Europeisk tut og kjør kombinert med topp notch sandkasse.


    Her er forøvrig fredag søndag, så da er det bare å si hoi! Nyt dagen:)
     
    Henning liker dette
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Skriv en rapport på Royal Jordanian da!:)
     
    EB liker dette
  7. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Herlig fredag fra innenriksloungen på OSL. Hatt en flott start på dagen. Klarte ikke dy meg. Måtte bort for å se dette kjempeflyet som dro for to timer siden. Bestilte bonusbilletter i går kveld. Ut i morges på GO og hjem til Sols og kveldsvakt på Forus med flyavgang om en drøy time i Plus.

    Turen var definitivt verdt det. Å se Antonoven brøle avgårde var definitivt et aerofilt høydepunkt!
     
    Ruby liker dette
  8. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God bedring...vil absolutt si at du fortjener et glass eller fjorten i kveld.
     
    Bizflyer liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Chicago. Fortsatt varmt og fuktig her.

    Har fått gjort veldig mye denne uken selv om berget med jobb fortsatt er rimelig heftig. Helgen går med til å lade batteriene, litt grillings mv.

    Ha en fin helg
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,769
    Bonuspoeng:
    183
    Det vil nok tåen hans like dårlig :p. Hans nye ordtak bør bli: "Er det rart tåen verker"

    God ettermiddag fra Klepp hvor det blåser stikker og strå. Dagen startet med vaksinasjon betalt av arbeidsgiver, deretter support til leietaker, halvårlig oppsummeringsmøte på jobb og grilling i lunsjen.
    Ellers har jeg i dag, etter ørten telefoner til USDM booking siste ukene fått booket meg ny DM tur.
    Det viser seg at når hjemmeleksa er gjort skikkelig, alle tips som kvitres rundt om, tatt hensyn til, da gikk bookingen knirkefritt, men det ble dessverre ikke i F og da kan en jo diskutere hvor billig det egentlig er, men skit på, jeg er fornøyd og det håper jeg fruen blir også. Den hyggelige herremannen jeg traff hos US i dag, ville til og med la meg starte turen på SVG og avslutte på OSL.

    Ha en flottere helg :)
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er på grunn av sånne som deg at jeg drikker, faktisk!!
     
  12. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Ble open jaw-en nevnt i det hele tatt? Måtte du argumentere for at det skulle være lov? Fikk nei på det med BGO/OSL her om dagen, men fikk aldri prøvd å "krangle" meg frem til det, før jeg ringte tilbake neste gang hadde funnet ut at ruten var over MPM så da kansellerte jeg hele greien. Får samle litt motivasjon før jeg prøver igjen neste gang.
     
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Den bookingen ville jeg ha fulgt med argusøyne. Plutselig finner noen ut at det ikke går. En kompis av meg fikk godkjent layover på 30 timer, men noen i systemet catcha det og det måtte bookes om.
     

Del denne siden