Herlige torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 04. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Dagen starter med den årlige julefrokosten på Grand Hotel med Hanne Krogh. Så blir det en kort økt på kontoret før kursen settes mot London. Ha en flott torsdag!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke fult så hærlig morgen fra A-769 som er erstatning for innstilt flytog. Da blir d forsentkomming til møte hvor selveste sjefen over sjefens sjef skal delta... @vette asså.
    Over og ut
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Minusgrader igjen i natt. Is på bilen og antydning til glatte veier. Kanskje på tide å skifte til vinterdekk snart på sleden?
    I kveld er det juleavslutning i Kristiansand Militære Samfunn. Med julemat & greier.

    Dessuten må man si: Happy Santa Barbaras dag!

    "4. Desember er St Barbara sin festdag. Som en av de fjorten Hellige hjelpere, har Barbara fortsatt å være en helgen også i moderne tid. Hun ble Artilleristenes skytshelgen, da hun ble assosiert med torden. Hun er tradisjonelt også skytshelgen for våpensmeder, militære ingeniører, børsemakere, gruvearbeidere og andre som arbeidet med kanoner og eksplosiver. Hun beskytter mot torden og lyn, og alle ulykker som skyldes eksplosjoner forårsaket av krutt."

    Så da er det bare å avslutte med artilleristene slagord: GJØR RETT - FRYKT INGEN

    Han en strålende dag!
     
    Henning, John in The Tower and Fnate like this.
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Etter litt vind i går er det helt stille ute i dag. Ganske kjedelig egentlig, da jeg hadde gledet meg til en "gratis" berg og dalbane tur med SAS senere i dag. Dagsmøte på Radisson Blu OSL i morgen, så greit å reise ned dagen før da flytrafikken kan være noe ustabil her nord i desember.

    Ha flott torsdag og St. Barbara dag :)
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag ca herfra

    [​IMG]
    Her har man fått booket seg en svart kaffe og en dugelig Fnat Pellegrino til elefanten. Avbestilling av en Thai massasje, som ble oversolgt ved check-in, er også gjort (menn skal ikke brettes etc...). Dette er resultatet av gårsdagens Asia-panikk og en liten annen detalj. Elefanten er superlettet for han hadde gruet seg til nok en flight med Singapore og den forbaska gørls'en de har ombord.

    Men Bangkok er jo bra, og noe som har hjulpet dagens businessmøter veldig er at jeg hadde vært på Muay Thai boot camp i sommer. Det snudde stemningen veldig, og anbefales alle.

    Ha en jolly good day
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Skytshelgen for artillerister... www.trommelyd.no

    He he
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hey hey hey! Det bildet er jo fra Fytta i Bangkok jo! Var det ikke du som satt og letet etter billige direkteruter hjem?
    Nuvel! Hovmod står vel for fall! Igjen!!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Joda... Det ble ganske billig med LifeMiles&cash. Så inni hodet mitt har jeg fortsatt utført planen til punkt og prikke. :)
     
    Bizflyer liker dette
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God Morgen, idag er det for meg den dagen man ønsker skal gå forbi i stillhet uten at alt for mange skal påpeke hvor gammel du har blitt ;)
     
    Fnate liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Darraaaaaa fra Ritz Carlton Tysons Corner. Alt gikk på skinner i dag. Min vanlige sjåfør har kun en vanlig sedan og da jeg ba han finne en kar med stor bil siden jeg hadde med meg halve huset, glemte han å nevne den lille detaljen ;)

    Så en liten spirrevipp troppa opp med en stor Suburban og var rimelig lang i maska da han så berget med bagasje ;)

    Men han fikk lastet etter litt surmuling og vi var på vei. 10% i tips siden han sutret.

    Ved curbside check in sto en kar med tralla klar. Jeg visste at jeg hadde rett til 3 kolli gratis til meg og fruen hver, neste skulle være 100 daler mer. Så jeg gikk knallhardt ut og ville bli denne karens beste venn. Curbside gutta lever for det meste på tips. Og det virket. 30 daler ga jeg han og ti minutter senere var 8 kolli der 6 var kraftig overvektig sjekket -- totalt var alt over 350 kilo --- gratis. Fruen er kun Plat og jeg skulle egentlig betale stickers for å få henne i First, det wipa han også regninga på.

    Modern var også med, men hun hadde kun en liten koffert med ombord. 30 daler og fortsatt hadde jeg ikke tatt i en koffert.

    Ombord var det kun 48 mann i en AA 737. Fruen og modern tok setene i F mens jeg fikk en treseter på MCE rett bak gardina.

    Landet, fant en porter og ga henne 20 daler for å plukke opp bagasjen og vente sammen med fruen og modern mens jeg henta Tahoe leiebilen.

    Den store dundra fra Jamaica lastet opp Tahoen med 20 dalers motivasjon på 2 min.

    Avgårde og 5 minutter senere var vi på Hyatt der FTU finner sted. Der sto Mohammed og ventet. Salamalekum, her er 10 daler og vi var ved mållinjen.

    67 daler kostet det meg å ikke løfte en finger dør til dør. I LOVE AMERICA!!

    Og bonusen var 260 MINST spart i overvekt og slapp å betale for oppgraderingen

    Lite trafikk til Tysons der vi skal tilbringe natten,straks middag, ned til Hyatt og FTU i morgen
     

Del denne siden