Hertz 100 års jubileum, 5000 - 8000 poeng

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 21. juni 2018.

  1. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    RoadKing, view, artanis and 1 other person like this.
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Gullars liker dette
  3. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig en kampanje for hele verden!
    Bare synd at prisene er langt over det andre selskaper skal ha..

    Hertz ville ha 3500kr for en klasse G mini suv i NZ, mens jeg allerede hadde booket en lik bil hos avis for 2300kr..Beholder nok avis bookingen da ja. Eller avbestille å få 8000 poeng for 1200kr..?o_O

    Fikk ordnet meg en suv i Australia til 200kr mer en avis skulle ha, så da tikker det iallefall inn 8000 poeng for det leieforholdet.
     
    Last edited: 02. sept 2018
    Gullars liker dette
  4. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Godt fornøyd selv :) Jeg har to leieforhold i september (Piemonte 4-5 dager og Salzburg 3 dager) som falt utenfor vilkårene til Avis. Gir meg nå 10-13k EB avhengig av om vi går for 4 eller 5 dager i Piemonte :) Ganske fine priser også :)

    Irriterer meg bare at mitt DNB PB MC ikke ble akseptert. Måtte bruke Amex, som gir litt dårligere forsikring og litt dårligere EB-opptjening...

    Så imidlertid på mulighet for leiebil i Costa Rica, men DET blir nok lite aktuelt. Kommer jo på 1000 NOK per dag...
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Huff, I-landsproblem ;)
     
    Skarven and Gullars like this.
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,854
    Bonuspoeng:
    293
    Takk takk for den påminnelsen. Da gikk prisen ned 200kr på leien fra LAX. I forhold til den som var bestilt. Det skal sies at jeg kunne " tjent" enda 100kr på å leie gjennom Hertz uten denne kampanjen. Men 8000poeng for 100kr er greit å legge ut.
    For min del er også Hertz både billigere og gir meg Ultimate Choice eller noe sånt, så da kan jeg selv velge en tvilsom leiebil i stedet for at Herzt gjør det for meg.
     
    Gullars liker dette
  7. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Hertz er så mye bedre med dette at de starter en kampanje 1 september og man kan booke allerede fra 1 september, mens AVIS kjører ofte 1 eller 2 måneder i forveien.
     
  8. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Flere som får denne feilmeldingen når man prøver å booke 2 dagers leie i Europa i september ?

    • Vilkårene for kombinasjonen av rabattkupongen - og priskoden - har ikke blitt oppfylt. Vi har fjernet kupongen og priskoden fra forespørselen din for å gi deg beste tilgjengelige pris. Sjekk tilbudsbetingelsene for å gjøre et riktig søk. [DRX143]
     
  9. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Fått samme selv. Måtte logge ut av Hertz, så begynne på nytt.

    Evt fjerne småkakene til Hertz i nettleseren.
     
  10. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ringte til Hertz som sa at kampanjen visstnok IKKE gjelder i hele verden. Jeg prøvde forskjellige land: Polen, UK, Tsjekkia og får samme feilmeldingen:

    upload_2018-9-5_12-16-9.png

    Skuffende
     
  11. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Oppdatering: Hertz opplyser at kampanjen gjelder IKKE hele verden likevel. Mange land er unntatt. Har ikke fått beskjed hvilke det gjelder.

    Useriøs kampanje.
     
  12. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk dette fra Hertz i dag:

    Kampanjen gjelder Austria; Belgium; Canada; China; Croatia; Cyprus; Czech Republic; Denmark; Finland; France; Germany; Greece; Ireland; Italy; Japan; Luxembourg; Netherlands; Norway; Portugal; South Africa; Spain; Sweden; Switzerland; United Kingdom; USA
     
    Skarven and Gullars like this.
  13. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,162
    Likes mottatt:
    7,922
    Bonuspoeng:
    183
    God kampanje, til og med innenriks. Eks: Rørvik, 12 dager over jula, 7803,- for Octavia, vanlig EBB. Kampanje: 8139,- og da får jeg 9000 ekstra poeng for 336,- (hadde uansett fått 1000p for vanlig leie). Finn.no gir 8589,- for samme leie, så det må jo være bra.
     
  14. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Meget bra priser med 8000 poeng for 6 dager, og 2300.- NOK for leie i November fra Alicante flyplass i Spania.
     
  15. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Makan til svindel...Dette stod det ingenting om når jeg bestilte ved kampanjestart for over en uke siden. Eneste grunnen til at jeg bestilte, var at jeg trodde jeg fikk poeng for leieforhold i Australia også.. Vurderer å avbestille nå ja..
     
  16. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    OPPTIL 10 000 POENG HOS HERTZ
    Hertz er 100 år i år! Vi feirer med å gi opptil 10 000 Ekstrapoeng per billeie. Du kan også vinne gratis flyreiser med SAS og billeie.
    Hertz jubileumstilbud
    Tjen opptil 10,000 EuroBonus-poeng med leier over hele verden og få sjansen til å vinne



    [​IMG]
    Bli med og feire 100 år med Hertz!

    I Hertz feirer vi 100 år med å gjøre reise lettere når du leier bil. Derfor, som medlem av SAS EuroBonus, tjener du opptil 10 000 ekstrapoeng hver gang du leier en bil av Hertz frem til 31. desember 2018.

    Bare bestill bilen din innen 30. september og ha leieperioden innen 31. desember 2018 for å tjene ekstrapoengene dine.

    I tillegg kan du være en heldig vinner: Vi gir bort 2 tur/retur-billetter med SAS Plus til Miami og 2 tur/retur-billetter til Sør-Europa med SAS. Begge premiene inkluderer en ukes gratis leiebil.

    Bestillinger må gjøres via denne siden ved hjelp av rabattkoden CDP 736686 og kampanjekoden PC 204656.

    Husk at våre priser inkluderer biltyveriforsikring og kollisjonsskadeforsikring, ingen skjulte avgifter og merke- og modellgaranti i Hertz Collection. Som medlem av SAS EuroBonus får du spesialpriser hele året med opptil 15% rabatt.

    Sted eller flyplasskode
    (by, land eller flyplasskode)

    Finn lokasjon
    Jeg skal levere kjøretøyet til en annen lokasjon
    Hentes:
    01/09/2018

    Leveres:
    31/12/2018


    Din alder ved hentetidspunktet *
    Biltype:

    Bruk mine Rewardspoeng
    Jeg har rabatt (CDP, PC, kupong eller annen kode -
    Terms & Conditions:


    • Bestillingsperiode: 1. september - 30. september 2018
    • Henteperiode: 1. september - 31. desember 2018
    • Minimum leielengde er et døgn.
    • Det er derfor, som et SAS EuroBonus-medlem, du vil tjene opptil 10 000 Extrapoeng hver gang du leier bil hos Hertz i deltakende land (se vilkår og betingelser) frem til 31. desember 2018.
    • Må bruke rabattkode CDP 736686 for å motta rabatt, og kampanjekode PC 204656 for å motta opptil 10 000 SAS EuroBonus ekstrapoeng og dine spesielle betingelser.
    • Poeng krediteres etter skjemaet nedenfor:
      • 1-2 dager = 3.500
      • 3-4 dager = 5000
      • 5-6 dager = 8.000
      • 7+ dager = 10.000
    • Vennligst registrer ditt EuroBonus medlemsnummer ved bestilling og vis kortet ditt ved hentetidspunktet.
    • Alle leier er underlagt Hertzs standard vilkår og betingelser.
    • Hertz forbeholder seg retten til å endre eller fjerne denne kampanjen når som helst.
    • Hver leie som er gjort i kampanjeperioden med CDP- og PC-koden, deltar i trekningen.
    • Alternativt kan du delta ved å sende en e-post til [email protected] og fortelle oss hvorfor du skal vinne.
    • For deltakelse må du være bosatt i enten Danmark, Norge eller Sverige og være over 18 år.
    • Ansatte i SAS Group, Hertz og deres familiemedlemmer kan ikke delta.
    • Førstepremien er en reise for to personer fra København, Stockholm Arlanda eller Oslo til Miami på SAS Plus. Prisen har en verdi opp til 24,000 DKK/SEK/NOK. Og kan ikke konverteres til kontanter eller noe annet. Prisen inkluderer fly til og fra destinasjonen. Premien må bestilles før 31. januar 2019, og reiseperioden er fra 1. mars til 6. mai 2019, enkelte perioder kan unntas (se SAS reiseplan for destinasjonen).
    • Den andre prisen er en reise for folk fra København, Stockholm Arlanda eller Oslo til et SAS-reisemål i Sør-Europa. Prisen har en verdi på opptil 13,000 DKK/SEK/NOK. Og cannbot konverteres til kontanter eller noe annet. Prisen inkluderer fly til og fra en destinasjon i Sør-Europa som SAS flyr til. Prisen må bestilles før 31. januar 2019, og reiseperioden er fra 1. mars til 6. mai 2019, enkelte perioder kan unntas (se SAS reiseplan for destinasjonen).
    • Begge premiene inkluderer en ukes (7 dagers) gratis leiebil med Hertz i Miami og Sør-Europa, hvor Hertz har en utleiestasjon, inkludert ubegrenset kjørelengde, kollisjonsskadeforsikring, biltyveriforsikring, lokasjonsavgift og skatt. Eventuelle tilleggsprodukter eller tjenester må betales av kundene. Alle sjåfører må være 25 år eller eldre og uten store merknader på deres førerkort. Premien må brukes innen 6. mai 2019. Alle standard Hertz vilkår og betingelser gjelder. Prisen er underlagt tilgjengelighet, inkludert grunnforsikring, og inkluderer ikke drivstoffkostnader, egenandel, Superforsikring, ekstra sjåfører, barnesete, personskadeforsikring og all annet tilleggsutstyr. Prisen er ikke overførbar og ingen kontantverdi vil bli gitt.
    • Konkurranseperioden er frem til 30. desember 2018.
    • Vinnere er informert 6. januar 2019.
    • Kunden må være medlem av EuroBonus.
    • Rettssaker er ikke tillatt.
    • Tilbudet kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller kampanjer.
    • Promoter: Hertz Europe Limited, Registrert kontor Hertz House, 11 Vine Street Uxbridge, Middlesex, UB8 1QE, Storbritannia.






    Kontakt oss for bestilling og andre henvendelser:

    Tlf. 22 10 00 00 (vanlig takst)



    © 2018 The Hertz Corporation. Alle rettigheter reservert. Regler for bruk av nettsted | Personvern policy | Innstillinger for Cookies


    [​IMG]




    [​IMG]
     
    Upsaker, Kalsnes and jgroneng like this.
  17. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Noko seier meg at det vil bli mykje angst og depresjon i Hertz-tråden før alle får sine 10 000 poeng. Men eg drog inn ein del poeng på å leige bil på OSL i fjor sommar. 6-750 kr døgnet og greie oppgradeingar. Spørs om ein skal sjå over kalendaren igjen og sjekke sjansane for at ein er køyrbar på OSL i høst. :)
     
    SVG_flyer, RoadKing and jgroneng like this.
  18. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mye fikk du i poeng for penga? Gikk det lissom greit etterpå, måtte ikke ringe inn eller noe?
     
  19. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Regnes alt over 2 døgn som 3 dagers leie tror dere, eller trenger jeg 3 døgn eller mer?
     
  20. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk etter en leie på 2 dager og 1,5 time på TOS på en tidligere kampanje i år.

    Ved nærmere ettertanke var dette Avis, men regner med at det samme gjelder på Hertz. Så lenge man betaler for 3 døgn, regnes det som 3 døgn.
     

Del denne siden