Hertz 100 års jubileum, 5000 - 8000 poeng

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 21. juni 2018.

  1. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Har vi ingen fra Hertz her på forumet ?
     
  2. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte også en klage til samme epost som @jgroneng. Fikk faktisk 10700 poeng inn på konto etter 2 uker for 1 ukes leie.
     
    jgroneng liker dette
  3. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Forsøkte å få poeng for en leie med denne kampanjen jeg hadde i juleferien. Fikk følgende svar:


    "Hei,

    Det er ikke mulig å motta både Hertz gold poeng og Eurobonuspoeng.

    På reservasjon Hxxxxxx har det blitt krysset av for goldpoeng og du har derfor ikke mottatt Eurobonuspoeng.

    Ta gjerne kontakt med vårt reservasjonskontor på 22 10 00 00 ved neste leie for å sørge for at du mottar riktig antall Goldpoeng eller Eurobonuspoeng."


    Kan ikke huske at jeg huket av på noe slikt..? Kan heller ikke se at jeg har fått noe "goldpoeng"? Noen andre som fikk lignende svar? Gjelder en 5 dagers leie, så skal jo egentlig ha 8000 poeng..
     
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har vurdert langtids leie ifra Hertz? Kan betales med AmEx :D

    VOLVO V90 FOR KUN 8700,- PER MÅNED:confused:

    Estimert pristap på en ny V90 over 6mnd/1år og summen betalt over, virker nesten som dette er rimeligere å leie enn å eie for de som foretrekker Volvo?:oops:
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Har tested månedsleie tidligere i forbindelse med prosjekt utenfor kontoret.
    Mye billigere enn å leie normalt, men da med km-grense og ingen oppgradering som president...
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Prosesser @Are javel ingen oppgradering eller bedre pris når en er President status?:oops::mad::confused:

    Km begrensning(blir som El-bil rekkevidde angsten da:eek:), den dyreste i firma, og eventuelt Volvoen som A-B pendling med mulighet til å bytte bil hver mnd. der pristapet er inn kalkulert er ikke egentlig en dårlig dealo_O, men vi får se, kanskje må gå for en snerten El bil om madammen mener budsjett krise er å forvente i 2019:eek:
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kul tanke, men tror ikke jeg hadde klart å si hadet til 8700kr /mnd sånn helt uten videre...
    Mulig jeg bare har for dårlig lønn .... ?
    Elbil er nok dessverre den mest økonomiske løsningen..
     
  8. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Heller det at du er fornuftig og retter ditt forbruk mot å oppfylle "livsnødvendig goder" f.eks. bobler av de finere sort:

    Bollinger Spécial Cuvée, Brut, :oops:
    Krug Grande Cuvée Brut :D
    Dom Perignon Blanc P2 :cool:

    Godt det er snart helg etter en hard og strevsom IF fordypnings øktx5 dager i uken, blir spennende å se hva de har i bardisken på Norefjell Ski & Spa om ca 16 timer fra nå, er vel ikke altfor tidlig å sippe bobler som mini afterski i ute Jazzucien med madammen :D:cool::D
     
    Are liker dette

Del denne siden