Hertz+ Eurobonus - tilbud

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av LN-FHU, 04. april 2017.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Skal råne rundt kvartalet en gang, det bør holde for å få poengene. 112 kroner for en dagsleie med billigste bilen og fleksibel rate. Det er helt innenfor.

    Redigert: Herlighet, hva er galt med meg? Har nå 4 bookinger inne på leiebil i Cape Town, og jeg har egentlig ingen store ambisjoner om å benytte meg av de. Får i det minste kjøre én av de opp til Signal Hill og drikke en morgenkaffe der...

    Okei, eeeeen siste i Johannesburg. Har 7 timers mellomlanding der og skal uansett ut av flyplassen, så kan jo kjøre med bil.
     
    Last edited: 05. april 2017
    dkvt, Jan Fredrik, Baldrick and 10 others like this.
  2. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Fem enkeltleier på 7 timer? Fiffig variant av å tvinne tommeltotter.
     
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg tenkte også å leggje inn ein leigebil i Addis på veg heim, men ser dessverre ikkje ut til at Hertz har ein stasjon der.
     
  4. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Flere som faar feilmelding som denne:

    upload_2017-4-13_19-48-58.png

    Skal ha 8 timer stop over i Panama i morgen og tenkte aa faa billige 5000 poeng ved aa ikke bruke uber men kjoere bil men kupongen ser ut til aa ikke vaere gyldig...
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    milehigh liker dette
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Ble jammen meg ikke så ille som jeg hadde trodd. Har hentet ut to leiebiler hittil; gårsdagen gikk til vinsmaking, og i dag hadde jeg fått bekreftet en reservasjon 07:30. Tenkte å plukke den opp og kjøre til Table Mountain for å gå på tur 08:15, men neida... de åpnet ikke før 8:00.

    Får se om jeg plukker den opp i ettermiddag og kjører rundt kvartalet, eller om jeg driter i det.
     
    afirm liker dette
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Kan rapportere om at jeg er et grusomt menneske. Jeg fylte ut alle papirer, satt meg i bilen på rampen inn/ut av sjappa, ventet bokstavelig talt ett minutt og leverte nøklene.

    Godt med latter fra gutta når jeg forklarte hva jeg holdt på med.
     
    chrt, hkallevik, view and 17 others like this.
  8. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Haha :D:D
     
  9. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg gjorde noe "smart" her, tror jeg. Jeg bestilte bil via Expedia for å få litt bonus på viatrumf. Når jeg kom for å hente ut bilen spurte jeg om de kunne legge inn EB-kampanjen også. Det kunne de, men det kostet 500 ekstra for 2 døgn.

    Nå blir det å leve i spenning for å se om jeg får 5000 EBP for leien. Summen på Viatrumf er allerede bekreftet.

    Prøver å fortelle kona at dette er veldig spennede. Ingen respons på det! Fint for oss bonusnerder at det finnes et forum som deler denne type hverdagsspenning...
     
    Finnks, DanH, RoadKing and 4 others like this.
  10. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg får stort sett en kald skulder når jeg entusiastisk legger ut om hvorfor vi trenger en ny kaffemaskin. Skulderen er ikke så kald når vi går til venstre på dør L2 og mottar et glass med bobler. Merkelig at de ikke kan vise litt mer engasjement og takknemlighet for den jobben vi legger ned. Det gagner tross alt begge to :)
     
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor i verden var dette? Jeg prøvde det samme i Monaco for litt siden og det var ikke mye å hente der.
     
  12. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Det var hos Hertz i Downtown Trondheim. Det virket som det var en del "knot" med å legge inn diverse EB-koder på bestillingen. Jeg tror du må være heldig å treffe en skrankeansatt med tid og overskudd, og det bør ikke være lang kø bak deg.
     
    Travellingalf and Aussie74 like this.
  13. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan innrømme hvis den bak skranken ikke vet om de rette numrene og hvor de skal stå så kan det ta sin tid. Heldigvis så vet jeg hvor alt skal stå.

    Når det gjelder å fikse opp i disse ekstra CDP kodene slik at du skal få 5000 poeng, så skal jeg innrømme at jeg kommer til å være super streng. No mercy anymore! Bestiller du billigst måte enten det er på nett eller via reisebyrå, så er du stuck med det. Ingen EB poeng. Derimot så kan jeg forandre ting men da må du betale for det. Akkurat slik som TRD gjorde. Bra gjort av dem.
    Sier det rett ut men jeg er så piss lei nordmenn som smeller sine EBD/EBG kort på bordet og flashe med sine Hertz gullkort og krever ditten og datten. Når en 19 åring kan få Hertz kort gratis ved å søke på nettet så sier det selv hvor mye det er verdt. T.o.m President Circle har blitt så utvannet at det er en skam.
    Kommer det en kødd hos meg med 20 bestillinger på en dag bare for å få poeng så skal du se en fyr bak skranken skumme fra kjeften ;)

    Sånt. Rant over.
    Nå skal det boardes på flyet fra Anchorage til Denver for å slappe av. :)
    ....og ja, jeg flyr UNITED ✈️
     
    ArthurDent, Eddie47, chrt and 5 others like this.
  14. hkallevik

    hkallevik Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3

    Fantastisk. Mye vil ha mer, kan bli dyrt å være grådig... :rolleyes: Kan informere om at vi har ingenting som heter EBB poeng på Europcar, men billige biler;)
     
    Aussie74 liker dette
  15. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hehehe. Var det SVG sa du? Jeg har en leie om et par uker, kanskje jeg skal fleske til med to dusin dagsleier fra Viatrumf med feil CDP da :p

    I kid, I kid... her er CDP og PC i skjønnaste ordnung. Det meste spennende er potensiell oppgradering fra H-klasse, pleier det å bli noe for PC da?
     
    Aussie74 liker dette
  16. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Haha!!! Eg daue :D
    Bare send meg bestillingsnummeret ditt så skal jeg sørge for at du garantert får oppgradering og kanskje litt mer ;)
     
    chberge, Eddie47, Adritri and 3 others like this.
  17. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Kult, melding sendt :)
     
  18. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Da gir vi dette et forsøk.
    Betaler 15kr mer enn "vanlig" pris for å få disse 5000 poeng.. Det er vel innafor? :)
     
  19. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Herlig da fikk jeg matchet HH gull med Nordic Choice Hotels, og fått Presidentscircle status hos Hertz så da ble det bestilling av bil til 1000kr og 5000 poeng på kjøpet.
     
    RoadKing liker dette
  20. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har fått poeng for denne kampanjen? Jeg har (så langt) hatt to leier, hvorav den ene var før påske, men ikke sett noe til poengene enda. Tenker å sende mail til Hertz over helga.
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden