Jeg venter også. Få høre hva du får til svar. Interessant nok er de kjappe med å sende ut undersøkelse på om man var fornøyd...
Vi som brukte koden som sluttet på 5 har antageligvis gått på en gedigen smell, det var nemlig en gammel, svensk SAS-kampanje.
"En gammel"? EB er jo nettopp 25? Jeg brukte linken fra tråden her, gammel den da? Mener jeg brukte linken i begynnelsen av tråden, koden der slutter iallefall ikke på 5. Uansett så burde man ikke tillate bestilling med en feil/utgått kode?
LN-FHU kopierte T&C fra den linken og kopierte inn i post fire. Det stod visst xx5 på den linken i starten, men det har blitt endret i ettertid.
Gnisser litt tenner selv. Leverte første i går og har åtte leier til spredt utover vår og sommer så håper Hertz innfrir
Jeg har nettopp leiet bil til uken i TOS. Gikk inn via søkeordene Hertz og Eurobonus. Der var det en lenke på 25 års jubileet, og det ferdigutfylte skjemaet ga kode som sluttet på 86. Måtte likevel inn via tlf og fikse , fordi jeg prøvde å legge inn EB nummer. Det skulle tydeligvis gjøres på trinnet senere. Men hyggelig dame hjalp meg, så jeg regner med at det går greit.
Kun nummer skal legges inn. Jeg kan også fortelle at jeg tok en test med begge CDPnr. ------------>>>>>>HER MÅ DET BRUKES: 736686<<<<<------------ Det kan også hende at promonummeret forsvinner også. Når dere henter bilen, sørg for at det ligger inne ved å spørre den som sitter i skranken. Spør om det ligger inne på "F7" ! (gjelder NO/SE/DK lokasjoner) Da vil vedkommende forhåpentligvis skjønne hva det går i.
Går det an å sjekke kva CDP som ligg inne i ein reservasjon? I e-postane står det berre "CDP SAS EUROBONUS SRC NO"
Send meg en PM så skal jeg gå inn og se på Hertz systemet. Hvis det er utenfor Norge så kan jeg ikke hjelpe deg. Da må du eventuelt ringe til bookingen og spørre dem.
Alle mine bookingar er i andre land, men takk for tilbodet. Då får eg berre hugse å høyre med dei når eg kjem fram.
Har hatt 3 leier med dette tilbudet: Panama, Chicago og Oslo Gardermoen. Alle har dette i bookingbekreftelsen: Regner med at dette var det riktige og at Hertz / Eurobonus korrigerer manglende poeng dersom det blir tilfelle. Har ikke fått noen poeng enda.
Hei, Mener å ha lest at @Aussie74 jobber i Stavanger, er det riktig ? Kommer til Sola i dag (fredag 21.4) kl 2130 men leser på Hertz.no at åpningstider på Hertz på Sola er fra 08 til 16 man-fre og at man må betale et gebyr på 450 kr for sen henting. Er det korrekt ? Mitt fly lander kl 21:30 så er litt i tvil om jeg skal hente bilen fra flyplassen på fredag kveld eller heller ta den fra bykontoret lørdag morgen.
Kan du bekrefte at du kopierte disse vilkårene fra linken? Det vil si at det var Hertz som skrev feil CDP på sine egne nettsider? Jeg brukte nemlig koden som sluttet på 85 og fikk 500 EB-poeng.
Aiai, har lagt inn med EBG først. Bestilte nettopp en bil med Avis og der fikk jeg feilmelding da jeg utelot EBG i registreringen.
Ja han...jeg, gjør det Smart gjort ved å hente bilen i sentrum på lørdagsmorgen. Da sparte du deg for både utleveringstillegget og flyplassavgiften. Jeg så på leiekontrakten din og så at du hadde fått en fin oppgradering. Håper du likte den nye Toyota C-HR Skulle ønske jeg så denne meldingen på fredag som var, men jeg får bare ikke meldinger på eposten min lenger enten det er tagging av navnet mitt eller PM. Dessverre så finner du meg ikke på Sola i morgen tidlig heller da jeg har kveldsvakten. God tur videre!
Jeg har også tittet på leien som du hadde på Gardermoen. Alt ser riktig ut med CDP og Promokoden. Bare ha litt tålmodighet så skal disse poengene komme inn på kontoen. Jeg tok en ny test selv den 18.april og ingenting har poppet inn på kontoen enda. De som ble gjort den 6.april kom inn etter ca.9 dager.
Jeg blir så imponert av kundeservicen til Hertz at jeg ikke klarer å la være å nevne det. Endte som sagt opp med 500 poeng istedenfor 5000 og tok en telefon til de nå. De virket totalt likegyldige til hva som hadde skjedd og la heller skylden på SAS og meg. Det var SAS sin rabattkode, så det var jo ikke Hertz sitt problem at det var feil kode på hertz.no. Og så var det jeg som var udugelig fordi det var mange andre som hadde lagt inn riktig kode. Hadde det ikke vært for at @Aussie74 gjør alt han kan og mer til for å få fornøyde kunder hadde jeg avskrevet de for lenge siden.
Bestilte en bil med henting 07:30 og levering 17:30 i Cape Town, og fikk bekreftelse på det. Selvfølgelig var det også min feil at jeg hadde gjort dette - jeg burde jo vite at de åpnet 08.00 og stengte 16.00 den dagen, på tross av at jeg fikk bestille og fikk bekreftelsen... Lite fleksibilitet på gutta der nede. Har bedt om å få dekket taxikostnadene mine ihvertfall, så får vi se hva de sier til det.