Hertz+ Eurobonus - tilbud

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av LN-FHU, 04. april 2017.

  1. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Første leien avsluttet i går, så får vi se når poengene er på konto
     
    thecoldfish and Fredrik81 like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg venter også. Få høre hva du får til svar.
    Interessant nok er de kjappe med å sende ut undersøkelse på om man var fornøyd...
     
    Fredrik81 liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Vi som brukte koden som sluttet på 5 har antageligvis gått på en gedigen smell, det var nemlig en gammel, svensk SAS-kampanje.
     
    thecoldfish liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    "En gammel"? EB er jo nettopp 25?
    Jeg brukte linken fra tråden her, gammel den da?

    Mener jeg brukte linken i begynnelsen av tråden, koden der slutter iallefall ikke på 5.

    Uansett så burde man ikke tillate bestilling med en feil/utgått kode?
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    LN-FHU kopierte T&C fra den linken og kopierte inn i post fire. Det stod visst xx5 på den linken i starten, men det har blitt endret i ettertid.
     
  6. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Gnisser litt tenner selv. Leverte første i går og har åtte leier til spredt utover vår og sommer så håper Hertz innfrir :confused:
     
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har nettopp leiet bil til uken i TOS. Gikk inn via søkeordene Hertz og Eurobonus. Der var det en lenke på 25 års jubileet, og det ferdigutfylte skjemaet ga kode som sluttet på 86. Måtte likevel inn via tlf og fikse , fordi jeg prøvde å legge inn EB nummer. Det skulle tydeligvis gjøres på trinnet senere. Men hyggelig dame hjalp meg, så jeg regner med at det går greit.
     
    thecoldfish liker dette
  8. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Skal man forresten legge inn kun nummeret eller EBGXXXXXXXXX? Jeg gjorde nemlig det siste…
     
  9. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Kun nummer skal legges inn.

    Jeg kan også fortelle at jeg tok en test med begge CDPnr.
    ------------>>>>>>HER MÅ DET BRUKES: 736686<<<<<------------
    Det kan også hende at promonummeret forsvinner også.
    Når dere henter bilen, sørg for at det ligger inne ved å spørre den som sitter i skranken.
    Spør om det ligger inne på "F7" ! (gjelder NO/SE/DK lokasjoner) Da vil vedkommende forhåpentligvis skjønne hva det går i.

     
  10. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Går det an å sjekke kva CDP som ligg inne i ein reservasjon?
    I e-postane står det berre "CDP SAS EUROBONUS SRC NO"
     
  11. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Send meg en PM så skal jeg gå inn og se på Hertz systemet.
    Hvis det er utenfor Norge så kan jeg ikke hjelpe deg. Da må du eventuelt ringe til bookingen og spørre dem.
     
    RoadKing, thecoldfish and afirm like this.
  12. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Alle mine bookingar er i andre land, men takk for tilbodet. Då får eg berre hugse å høyre med dei når eg kjem fram.
     
    Aussie74 liker dette
  13. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Har hatt 3 leier med dette tilbudet: Panama, Chicago og Oslo Gardermoen.

    Alle har dette i bookingbekreftelsen:

    upload_2017-4-20_18-7-37.png

    Regner med at dette var det riktige og at Hertz / Eurobonus korrigerer manglende poeng dersom det blir tilfelle. Har ikke fått noen poeng enda.
     
    Aussie74 and KRS like this.
  14. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Mener å ha lest at @Aussie74 jobber i Stavanger, er det riktig ? Kommer til Sola i dag (fredag 21.4) kl 2130 men leser på Hertz.no at åpningstider på Hertz på Sola er fra 08 til 16 man-fre og at man må betale et gebyr på 450 kr for sen henting. Er det korrekt ? Mitt fly lander kl 21:30 så er litt i tvil om jeg skal hente bilen fra flyplassen på fredag kveld eller heller ta den fra bykontoret lørdag morgen.
     
    Aussie74 liker dette
  15. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Kan du bekrefte at du kopierte disse vilkårene fra linken? Det vil si at det var Hertz som skrev feil CDP på sine egne nettsider? Jeg brukte nemlig koden som sluttet på 85 og fikk 500 EB-poeng.
     
  16. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Aiai, har lagt inn med EBG først. Bestilte nettopp en bil med Avis og der fikk jeg feilmelding da jeg utelot EBG i registreringen.
     
  17. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Ja han...jeg, gjør det :)
    Smart gjort ved å hente bilen i sentrum på lørdagsmorgen. Da sparte du deg for både utleveringstillegget og flyplassavgiften.
    Jeg så på leiekontrakten din og så at du hadde fått en fin oppgradering. Håper du likte den nye Toyota C-HR :cool:

    Skulle ønske jeg så denne meldingen på fredag som var, men jeg får bare ikke meldinger på eposten min lenger enten det er tagging av navnet mitt eller PM.
    Dessverre så finner du meg ikke på Sola i morgen tidlig heller da jeg har kveldsvakten.
    God tur videre!
     
  18. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også tittet på leien som du hadde på Gardermoen.
    Alt ser riktig ut med CDP og Promokoden.
    Bare ha litt tålmodighet så skal disse poengene komme inn på kontoen.
    Jeg tok en ny test selv den 18.april og ingenting har poppet inn på kontoen enda. De som ble gjort den 6.april kom inn etter ca.9 dager.
     
  19. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg blir så imponert av kundeservicen til Hertz at jeg ikke klarer å la være å nevne det. Endte som sagt opp med 500 poeng istedenfor 5000 og tok en telefon til de nå. De virket totalt likegyldige til hva som hadde skjedd og la heller skylden på SAS og meg. Det var SAS sin rabattkode, så det var jo ikke Hertz sitt problem at det var feil kode på hertz.no. Og så var det jeg som var udugelig fordi det var mange andre som hadde lagt inn riktig kode. Hadde det ikke vært for at @Aussie74 gjør alt han kan og mer til for å få fornøyde kunder hadde jeg avskrevet de for lenge siden.
     
    Henrik, thecoldfish, Aussie74 and 2 others like this.
  20. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Bestilte en bil med henting 07:30 og levering 17:30 i Cape Town, og fikk bekreftelse på det. Selvfølgelig var det også min feil at jeg hadde gjort dette - jeg burde jo vite at de åpnet 08.00 og stengte 16.00 den dagen, på tross av at jeg fikk bestille og fikk bekreftelsen...

    Lite fleksibilitet på gutta der nede. Har bedt om å få dekket taxikostnadene mine ihvertfall, så får vi se hva de sier til det.
     

Del denne siden