Hertz+ Eurobonus - tilbud

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av LN-FHU, 04. april 2017.

  1. torfje

    torfje Nytt Medlem

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Hei. Har hatt leiebil i Canada i en uke. Leiebil fra hertz men bestilte gjennom Kilroy, er det noe mulighet for å legge inn eurobonus medlemsnummer i ettertid å få poeng?
     
  2. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Ser nå at jeg har fått goldpoint i stede for eurobonus enda jeg har booket via kampanje siden. kvitteringen også sier sas eurobonus. noen flere som har fått feil ?
     
  3. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har bestilt en del via denne kampanjen, men nå har de plutselig blitt ca. dobbelt så dyr som tidligere. Noen andre som har opplevd det?
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det tror jeg dessverre du må se langt etter. Jeg forøkte meg på noe lignende for ett par måneder siden og fikk nei i alle instanser.
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,753
    Bonuspoeng:
    183
    Hvem mailet du for å ordne dette? Mine mangler enda, så tenkte å gjøre et lite push før jeg drar på ferie og glemmer alt som heter hverdag og bonuspoeng.
     
  6. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Mener på at det var [email protected]

    Tok en god stund før jeg fikk svar, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
     
    Henrik liker dette
  7. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Forsøkte å bestille bil på miami airport, får opp feil:
    Noen andre som har fått denne, evt noen som vet hvorfor? Er innafor perioden (5sept) og kommer opp uansett bilklasse.

    Får samme feil på Orlando også :(
     
    Last edited: 24. juni 2017
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje USA (Florida) er unntatt kampanjekupongen?
     
  9. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Ser noen har skrevet her tidligere at den er gjort om til min 3 dager i canada og usa :( da får jeg vel bare ta til takke med 500 poeng da jeg ratter corvette stingray :p
     
  10. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Finner ikke rendyrket tråd om Hertz for dette, så.... Er det helt slutt på fysiske kort for Hertz Gold etc?

    Får skikkelig kort for Avis Preferred, for Sixt Gold, etc, men kun denne jalla printout for Hertz Gold!?
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått kort fra Hertz, bestilte fra nettsiden deres. Husker ikke hvor jeg trykket meg fram for å gjøre det, dessverre.
     
  12. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, jeg finner heller ingenting annet enn "print card" tøyset. Har vi ikke en slik Hertz-kar her? @Aussie74
     
    Aussie74 liker dette
  13. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tok selv en titt på Hertz siden og finner ikke muligheten til å få kortet heller. Send meg en PM med ditt rewards nummer, så skal jeg snakke direkte med gold avdelingen med mulighet til å sende deg et kort.
     
    kepiblanc liker dette
  14. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ingen Hertz konto fra før, men har et SAS Amex Plat kort fra før med et Hertz-nummer. Har dette nummeret noe for seg, og kan jeg fylle inn dette noe sted ved registrering av Hertz konto?

    Jeg får samme feilmelding når jeg forsøker å søke opp en bestilling fra 18.07 - 19.07 på Ko Samui og velger "Bestill som gjest". Får jeg feilkode fordi jeg ikke er logget inn (og Eurobonus medlemsnummer mangler) eller er det noen andre regler jeg ikke har skjønt?

     
  15. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Tenker du på CDP nummeret? Er det det så kan du legge inn når du lager din egen Hertz profil.

    Jeg tok en test på forskjellige lokasjoner i USA og da fikk jeg også feilmeldinger. Det må visst være på gang siden det er problemer. Derimot så funket den fint når jeg søkte på Sola.
     
    DanH liker dette
  16. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Etter litt frem og tilbake klarte jeg å gjennomføre en booking uten denne feilmeldingen. Måtte skrive en ufullstendig henteplass og heller velge dette på steg 2.
     
  17. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Men, nå 1000 kroners spørsmålet! Om jeg gjør en booking med denne kampanjen, og så endrer bestillingen etter at kampanjen har gått ut, vil den fortsatt gjelde da? Tenker på flytte leieperiode frem og tilbake en dag eller to.
     
  18. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nei og nei...
    Tilbudet gikk ut 22:45 akkurat når jeg var på vei til å fullføre min booking.
    Da hang hele dr*tten seg :/

    Ved nytt forsøk gikk det ikke så greit..

    upload_2017-6-30_22-53-5.png
     
  19. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Etter nesten 3 måneder, 2 telefoner til SAS, samt 2 telefoner og 4 e-poster til Hertz, har jeg endelig fått riktig antall poeng for 5 leier i Cape Town i påsken; postet først som 500 poeng, men har nå fått 5000 ekstra poeng pr. leie.

    Har ytterligere 5 leier jeg venter på poeng for, men alt i alt ender jeg opp med over 75000 poeng for ca. 7500 kroner (15 leier). Gitt at jeg hadde behov for de fleste av disse har dette vært en fantastisk kampanje, og det er trist at det er slutt...
     
  20. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått for to leiebiler, meget bra kampanje. Vil nesten si at når man bruker 7500kr på 75000 poeng så kan jeg nesten skjønne at de gjør seg vanskelig :)
     

Del denne siden