Hertz Geneve Flyplass

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av stashorizor, 15. mars 2023.

1. stashorizor

stashorizor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    43
    To litt semiakutte spørsmål angående leiebil med Hertz ved GVA. Skal på skitur med fire pers. Inntil rett før avreisen ville bare en ta med ski selv, nå ser alle seff på det. Jeg har bestilt en BMW 5 serie stasjonsvogn, klasse N. Er rimelig sikker at Hertz ikke har den bilen der. Har President Circle hos dem. Noen som aner hvilken bil som ventes, eller hvilken klasse jeg får velge fra? Jeg bestilte ikke skiboks denne gangen, siste runde fra MUC var med lavere bestilte klasse og vi fikk en gediegen escalade som tok 4 par ski + baggasje uten stress.

Det andre spm er angående GVA. Aldri vært der. Hertz spesifiserer ikke på hvilken side bilen skal hentes. Den er fakturert i CHF, regner altså med på swiss side. Noen som har erfaring med dette? Fins det to stasjoner for Hertz der?

Takk

2. SES

SES Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det er to leiebilstasjoner (og utganger fra flyplassen), men den sveitiske er absolutt hovedsiden, så det er nok der! Den franske har en egen vei og tunnel til Frankrike, og der får du bil uten sveitisk motorveioblat, mener jeg å huske.

3. stashorizor

stashorizor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    43
    Stemte det. Bemerker forøvrig at det var en kjip opplevelse. Ingen gold service, måtte til skranken og da tok det tid. Fikk bil som bestilt, ingen upgrade, i stedet forsøk på upsell. Så må man med shuttle til verdens trangeste p hus. Retur er ved samme plass, hvis man er uheldig venter man en god drl før bilen kan tas imot..

SES liker dette

Del denne siden