Hei, Ser på ruten Bergen-Oslo-Praha. BGO-OSL er sone A, Oslo-Praha er sone B. Hvordan leses denne prisen hvis jeg skal ha 1 kolli fra Bergen til Praha? Hvilken linje ser man på? Aldri forstått dette. Andre som vet? Tusen takk for svar
Er det noen grunn til å velge lowfare og så inkludere bagasje? Koster stort sett under 200 mer med lowfare+ og da slipper du å bli allokert et sete i tillegg, noe man gjør på vanlig lowfare.
Ah tusen takk Nja var vel det jeg tenkte å bestille gjennom tredjepart siden det var noen hundrelapper å spare versus direkte gjennom Norwegian.
Eller vent litt. Ser at å dele opp reisen i flere bestillinger hos Norwegian faktisk gir veldig bra pris. Altså en bestilling fra BGO-OSL og en fra OSL-Praha. Men er det slik jeg må betale dobbelt opp for bagasje da? Eller kan jeg fortsatt betale en sterkning?
Inkludert Norwegian håndbagasje 2020. Inkludert Norwegian håndbagasje 2021: Ole Brum pysjamas kan kjøpes ombord...
https://www.tv2.no/nyheter/11140438/ HEEEERLIGHET! Blir faktisk provosert over at dette rælet slipper gjennom i media.
Hei, jeg skal reise tur-retur TRD-BGO i helgen, og lot meg overbevise om at jeg ikke trengte denne nye hyllebagasjen. Allikevel så får jeg "Tre dager til reise" mailen med reisedetaljer hvor det står at jeg har hyllebagasje inkludert. Forvirringen blir ikke mindre av at det står i appen at den ikke er inkludert. Det hadde vært deilig å kunne ha med litt mere bagasje, men det er ikke noe must. Er det noen som vet om jeg kan møte opp med hyllekoffert og føle meg trygg, eller burde tror dere at dette ikke går bra?
Artikkelen fremhever en viktig ting som jeg synes Norwegian bør ta tak i. Hvis en passasjer har allerede betalt for innsjekket bagasje, så burde de ikke betale 750 kroner ekstra fordi håndbagasjen er for stor. Den burde da kunne sjekkes inn på gate. Det hadde vært en mer fleksibel håndtering. De spør jo av og til om frivillige til å sjekke inn kofferten på gate.. så det kan da umulig være så vanskelig? Håndbagasjereglene er til irritasjon, fordi de er ulogiske for folk flest, og argumentene fra flyselskapene er varierende. Et eksempelargument er "vektbegrensing i hattehyllen". Men trillekofferten hans veide jo under de 10 kiloene, det var en personlige eiendelen han har under setet foran som dyttet han over grensen..