Hei godtfolk, Planlegger en CT-påsketur OSL-LA for 2 stk. Var sjeleglad når jeg fant en tur nedover onsdag 6. april (OSL-WAW-LAX), men reisepartner er lærer og dette betydde 3 dager fri. Han sier han kan strekke seg til 2 men vil helst unngå 3. For å døyve smerten med Tottenham-kamp på TV har jeg de siste timene sittet og søkt på united.com mens jeg har sett på google maps og flightconnections.com Beste jeg finner er fredag 8. april: OSL-FRA (C) FRA-YYC (C) YYC-LAX (X) 3 timer økonomi. Ankomst i LA blir fredag kveld ved 22-draget. Finner ikke noe jeg syns duger med avreise kveld onsdag 6. april, eller (hele) torsdag 7. april. Noen snille, kreative sjeler som har tips/innspill til rute? Business er ikke MUST, men sterkt ønske. Et kortere leg i økonomi er absolutt til å leve med. Færrest mulig legs da kompanjongen vil fly minst mulig. (Ja, veit jeg banner i kirka her inne nå). Har kontroll på returen selv (Hvis CT-telefonen finner det samme jeg finner). På forhånd, tusen takk om noen orker å hjelpe. Syns det er morsomt å leite etter ruter selv, men er litt stuck akkurat nå