Hjelp til å finne ledige billetter - Companion Ticket (Amex)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av S2nes, 11. sept 2015.

  1. FlyingHigh

    FlyingHigh Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar. Klarer ExperFlyer å søke opp hele reisen eller bør man splitte den opp? F.eks hvis man skal fra Los Angeles til Oslo. Bør man da legge inn LAX – OSL eller søke opp de forskjellige strekningene hver for seg? F.eks: Los Angeles - London, London – Oslo.

    Det siste strekket (et sted i Europa – Oslo) er ikke så livsviktig å få i business, det er mye viktigere å få business fra Vestkysten i USA og over Atlanteren.
     
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan legge inne at du kun vil ha rutene med minimum 1 eller 2 connections... samme kan du egentlig gjøre i KVS tool, har hørt at nye UA kan også, men det har jeg ikke prøvd.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Han spurte er det gratis eller koster det noe. Du svarer ja, noe som i utgangspunktet ikke gir er svar.
    Derfor var jeg barmhjertig nok til å komme med et konkret svar :)
     
    yukho liker dette
  4. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg bruker ExpertFlyer.com og søker på: 1class Award & Upgrade Availability. Får jeg opp følgende:

    The Lufthansa Award search shows partner award inventory. Availability to Miles & More members may be greater.

    Betyr det at det er nok å melde seg inn i Miles & more hos lufthansa, så får jeg bedre mulighet for awardflygninger ? Hvilket nivå bør man klare får at dette skal ha noe særlig effekt ? Anyone ?
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener du må helt opp på SEN eller HON nivå før du vil få bedre (mye bedre) tilgang til bonus-seter. Jeg er selv M & M medlem på laveste nivå og det betyr i alle fall ingenting.
     
  6. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut som du har helt rett (fant det med litt mer innsats på sidene til lufthansa).

    Men takk uansett :)
     

Del denne siden