Må en kort tur til Boston i slutten av august, med avreise fra OSL torsdag 30.8 og hjem lørdag 1.9, i nøds fall 2.9, men bør være hjemme i løpet av kvelden 2.9. Nå har jeg søkt på SAS og Google flights, men prisene er helt hinsides. Er det fordi jeg ikke er borte lenger, og over en helg? Finnes det ikke mulighet for rimelige billetter over dammen om man ikke skal være borte mer enn et par netter? Noen som har noen tips til å få ned prisen? Bør være *A og i beste fall helst med SAS på en av langdistanse flightsa. Jobben betaler, men innenfor rimelighetens grenser...
Blir fort dyrt med vanlige selskaper når du ikke er borte en helgedag, men ta en titt på NAS. Da er du vel under 7 i det minste
Norwegian via LGW eller Icelandair via KEF, men på så kort varsel til Boston tipper jeg nok minst 8-9k t/r.
Bet i det sure eplet (dvs den bedre halvdelen ga grønt lys) og jeg bestilte hjemreise søndag (ankomst mandag). Da var prisene mye mer levelig, slik at jeg kan bestille bookingklasse A (SAS PLUS) på returen og rad 20. September er ny opptjeningsperiode, så denne skal oppgraderes to Business Saver (forhåpentligvis)....