Hjelp til CT F

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Frankk, 18. mai 2017.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Det skal funke det, selv med masse trafikk:)
     
  2. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Du må kanskje ty til ninjatriks, som for eks. en liten detour til Hamburg, Düsseldorf el.lign.:)
     
  3. graphite

    graphite Medlem

    Innlegg:
    189
    Likes mottatt:
    323
    Bonuspoeng:
    63
    Knurr altså. Kan noen ekteskapsrådgiver gi noe innsikt? Har CT-retur med EZE-FRA på LH O. Først fikk jeg 05400 utenom åpningstid til å reservere EZE-FRA da den dukket opp utenfor åpningsitid. Så den hang litt i løse luften gjennom natten. Neste morgen ringte jeg det jeg trodde var Tallinn for å hekte på FRA-BGO. Ble koblet til en svensk koselig kar. Men det eneste han fant for å få meg til BGO var med overnatting i FRA.

    I etterkant har jeg funnet flere kombinasjoner FRA-BGO samme dag jeg kommer inn fra EZE, men det er kul umulig å endre CT'en min. Masse ledige bonusseter hjem fra FRA, men min retur FRA-BGO er låst okkesom. Går ikke an å gjøre EZE-hjem på nytt fordi det ikke er ledige seter.

    Noen workaround her mon tro--?
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,339
    Likes mottatt:
    19,547
    Bonuspoeng:
    293
    De fleste problemer løser seg om man ringer et par ganger til..:)
     
    graphite liker dette
  5. graphite

    graphite Medlem

    Innlegg:
    189
    Likes mottatt:
    323
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, jeg har prøvd noen runder, mitt inntrykk er at Tallinn også "ser" de ledige setene, men at LH blokkerer. De måtte ta en runde på kammerset for å finne ut av hva det kom av. Men.. ny uke..
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,651
    Likes mottatt:
    32,501
    Bonuspoeng:
    293
    Det virker som at dette med married segments enten er blitt tydeligere pga større etterspørsel eller er blitt en mer begrenset ressurs.
    Jeg opplevde noe av det samme på den Avianca turen vår. Den opprinnelige reisen til CTG så fikk vi ikke billetter BOG - CTG, bare CTG - BOG. Dette selv om maskinen på Expertflyer så ut til å være tilnærmet tom.
    Da vi skulle endre til BOG - SJO så var det ikke noe problem noen av veiene.
     
  7. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    På mine to flighter PER-SIN-ICN hadde jeg en kombinasjon jeg fant hos United jeg ønsket, men de fikk ikke booket de. Agenten nevnte married segments og av den grunn måtte jeg finne andre alternativer. Greit nok det, da det betydde ikke så veldig mye, men det er visst forholdsvis vanlig.

    Fikk noe av det samme problemet på hjemreisen tidligere i år. Nå endte hele returen opp med å bli endret, så da forsvant den problemstillingen. En annen sak var at både United og SAS sine egne sider viste masse ledige seter i plus på award, men Tallin fant kun Go på alle disse flightene, både utreise og hjemreise. Men sånn sett ble det en bedre reise med å sitte i Go ved nødutgang, uten sete foran. Og fransk sjokolademelk til €2 funket like godt som noe av det de leverte fra tralla. :D
     

Del denne siden