Hjelp til første bonustur? :)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av camillalouise, 20. jan 2017.

  1. camillalouise

    camillalouise Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,

    Vi er to jenter som prøver å komme oss til San Fransisco nå i sommer. Vi er ikke så fleksible på datoer og jeg ser nå at SAS ikke har noen ledige bonusbilletter på de dagene vi har mulighet til å reise. Har prøvd å se om jeg finner noe på united.com som jeg har lest om her inne - men føler meg litt på dypt vann her.

    Er det noen som kunne tatt seg bryet med å sjekke om det er noe mulighet for oss å komme oss til San Fransisco nå i sommer?

    Vi flyr fra Stavanger. Første mulige utreise er 23. juni. Seneste mulige hjemreise er 16. juli. Innenfor denne perioden er vi fleksible men ønsker å være borte minst to uker. Har opparbeidet meg en companion ticket (platinum) og 93.000 poeng. Business er ikke et must, men er villige til å kjøpe poeng om det ikke er så langt opp i pris til business-billetter.

    Forstår at jeg må ringe til american express og gi dem eventuelle flight-nummer de skal booke for oss.
    Hadde satt umåtelig stor pris på om noen av dere bonusveteraner kunne hjulpet meg her! :)

    Hilsen rookie
     
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Fant dessverre ingen biz billetter...

    Utreise:
    upload_2017-1-20_12-4-0.png
    Hjemreise:
    upload_2017-1-20_12-3-46.png
     
  3. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Nå var jeg kanskje litt kjapp her, vet ikke om utreisen funker da, via Kina og Japan... blir sikkert ikke godkjent og lang tur! Ihvertfall i økonomi... :p
     
  4. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er jo SFO forholdsvis billig å reise til fra Norge, så jeg ville ikke brukt pengene på økonomi. Du må uansett betale skatter og avgifter, og utenfor SAS så kan det utgjøre 75 % av totalprisen.
     
  5. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,832
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, SFO i eco bør man lett få under 5k
     
  6. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    20.000 ekstrapoeng koster deg 4000,- NOK.
    Da har du 113.000 poeng. Dette gir deg to biz billetter til Nord-Amerika. Slutten av juni og begynnelsen av juli er erfaringsmessig ganske tricky tid å reise på, men man kan finne noe iblant.

    For eksempel
    - 28.juni Swiss business fra Zurich via Montreal
    - 27.juni Ethiopian business fra Dublin via Los Angeles
    - 27.juni Air Canada business fra London via Montreal

    Ellers rimelig tynt utvalg...
     
  7. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63

Del denne siden