Heia! Hvis dette er blitt besvart et utallig ganger før, så hjelp meg gjerne med å henvise til relevante tråder. Eventuelt flytt tråden til en mer passende underforum. Skal gå igang av full renovering av bad, og tenkte å kjøpe alt av inventar selv hvis dette kan lønne seg. Har pr dags dato Amex, Shell MC og kan forøvrig skaffe meg SAS MC Premium. Det jeg er mest interessert i er å fylle opp AmEx til en CT, for så å ta alt overskytende til ShellMC/SASMC. Baderomsmøbler har jeg sett at kan gå for IKEA med Paypal. Finnes det andre steder som er bedre for møbler, så rop gjerne ut. Leter da etter steder som tar AmEx/Paypal spesielt for dusjdør/vegg, fliser, innebygd sisterne/toalett, LED-spotter. MC blir jo godkjent overalt. Lokalasjon - Lillestrøm/Oslo området Håper noen har noen fine ideer for å maxe ut
Right Price Tiles er vel den som stikker mest frem her, tenker jeg. http://virkeramex.com/wiki/index.php/Bygg-_og_jernvarer Elektroimportøren har både viatrumf og tar paypal (spotter får du sikkert der).
Leser av nettsiden dems at det er kun MC, Visa og Klarna på nett. Er den oversikten oppdatert? Eller om det gjelder kun i butikk?
Hvis du ikke MÅ ta alt på amex får du vel mest poeng pr krone ved å bestille med viatrumf og byggmax. De har ofte perioder med 8% trumf