Har en betalt business class reise med Delta til Orlando som er surt å ikke få poeng for, EB-nummer var registrert på billetten. Fikk bare feilmelding på SAS retro-claim siden så sendte inn til e-post adressen for ca. 2 måneder siden, ikke hørt noe. Er det noen som har erfaring med om det hjelper å sende inn flere ganger? Eller kobles de bare sammen til samme sak uansett?
Bare å vente.. De ligger i manuell kø. Iht sas.no skal det ta inntil 10 uker, men det går lengre. Jeg sendte inn en ettereg. i oktober som jeg har purret på og fått bekreftet at den ligger i kø. Det tar sin tid...
Samme her, manuelt siden mitt i novemer med SK940 hjem fra LAX. 3 flighter kom rett inn, på denne siste står det at billetten ikke er brukt. Reisebyrået fikk bekreftet fra SAS at det var feil
Ah, ok, takk, flere i samme båt altså. Mente jeg så noen si noe om at retro-claim gikk "på andre forsøk" eller lignende, så lurte på om det kan være et "agent-rulett" element her også som på bonus-bestillinger, men kan ha ment noe annet.