God morgen fra Colombo. Hjemreisedag selv om første fly formelt sett ikke går før etter midnatt. Tilbragt de siste dagene på ITC Ratnadipa. Begynner å lure på om et halvt år etter åpning er peak for et hotell. Et ekstremt velsmurt og hyggelig sted. I løpet av en dag møter man mange på jobb på hotellet, men alle er like hyggelige og har tilsynelatende bare tid og omsorg for deg der og da.
Hjemreise er det også i Tallinn. Ukristelig tid å reise hjem på, men det er straks boarding for SK1783 til ARN. Ha en fin en!
Straks hjemreise fra 12 t nattskift i prosessindustrien. Da er det kun to skift igjen av jobbperioden, før avreise TRF-CPH-MIA til fredag. Kjenner dessverre at snuta begynner å klabbe seg til, potte tett i ene bor. Får håpe jeg sover det av meg om litt. Ha en åpen dag
Og der var vi i gang med forsinkelse hos Europa sitt mest punktlige selskap. Ok. Vi prøver på ny om 30 minutt…
God morgen fra Oslo vest. Hvor blir det av det himmelen sin korrekturlakk? Yngste hjemme spurte om jeg kunne fikse dette til jul, jeg overlot jobben til nissen. Ha en strålende mandag alle bonusnisser
God morgon frå Golf Course Hotel i Kampala. Eg er oppe, nyvaska og klar for avreise til Jinja, byen der Nilen renn ut av Victoriasjøen. Sjåføren skulle berre trakke ein tur nedover vegen og sende shillings til foreldra sine fyrst. Vi får håpe det ikkje vert alt for sein avreise. Ute er det varmt og fritt for nedbør, som det gjerne er i byar med sju fjell på denne tida av året.