Hjemreisetorsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 16. jan 2025 kl 08:06.

Tags:
  1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,193
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Dublin godtfolk.

Hjemreise via FRA. Hadde booket via FRA og MUC for å hente litt ekstra poeng men orket ikke i siste liten. Merkverdig nok så koster en sånn detour viavia ca 30USD så må nok legge inn noen ila året for å sikre HON.

haifinn, Sunnfjordingen, obay and 4 others like this.
  2. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,637
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra kontoret i nordvest. Trippel T idag så får bli en liten handletur etter jobb. Feriedag i morgen hvor det endelig blir flytur igjen over nordsjøen.

haifinn, Sunnfjordingen, obay and 4 others like this.
  3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,659
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo, ingen reiser men potensielt litt TTT handling senere i dag.

En drøy uke til avreise mot LA, heldigvis ser det ut til at brannsituasjonen ikke ble verre i går med vinden som kom da, men følger spent med på utviklingen.

4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,842
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå BGO. Her skal avkom og madamm hentast etter at dei har vore på vitjing til svigers. I følge telefonen min vakna eg og her på Comfort Bergen Airport på denne dag i fjor, men då for å reise verda rundt i ANA F. Turen fekk ein dramatisk start, og eg rakk so vidt transfer på OSL før eg fekk to deilige flyturar (LHR - HND og HND - ORD) med Krug og kaviar.

haifinn and Sonictravel like this.

Del denne siden