God morgen fra Dublin godtfolk. Hjemreise via FRA. Hadde booket via FRA og MUC for å hente litt ekstra poeng men orket ikke i siste liten. Merkverdig nok så koster en sånn detour viavia ca 30USD så må nok legge inn noen ila året for å sikre HON.
God morgen fra kontoret i nordvest. Trippel T idag så får bli en liten handletur etter jobb. Feriedag i morgen hvor det endelig blir flytur igjen over nordsjøen.
God torsdag fra Oslo, ingen reiser men potensielt litt TTT handling senere i dag. En drøy uke til avreise mot LA, heldigvis ser det ut til at brannsituasjonen ikke ble verre i går med vinden som kom da, men følger spent med på utviklingen.
God føremiddag frå BGO. Her skal avkom og madamm hentast etter at dei har vore på vitjing til svigers. I følge telefonen min vakna eg og her på Comfort Bergen Airport på denne dag i fjor, men då for å reise verda rundt i ANA F. Turen fekk ein dramatisk start, og eg rakk so vidt transfer på OSL før eg fekk to deilige flyturar (LHR - HND og HND - ORD) med Krug og kaviar.