Skal i morgen på en ganske idiotisk MR tur. T/R HK og samme fly tilbake. Fått en smule pepper fra fruen for disse turene..... Forstår det slik at jeg går til connecting flights, men noen tips om hva en gjør med billetten på returen? Jeg kan sjekke inn på appen, men er dette godt nok for å returnere? mvh Petter
Husk å få i deg en Baileys i loungen for å døyve pepperen... Så sprø har ikke jeg vært før.. så rett svar er det andre som får ta seg av God helg! C
Ville helt klart bytte ut idiotisk med f. Eks: fantastisk, herlig, konge etc! Btw: Man går vel bare på transit, igjennom en liten sjekk også er man tilbake til "start"?
Jeg gjorde samme turen i mai (ligger i reisebrev et sted). Putta passet i automaten i KRS, og ut kom to boardingpass med hele reisen Ingen problemer og grei guiding av gutta i transfer-kontrollen i HKG.
Supert, takker for svar. Satser på en fin tur. Får vel meg en 2-3 filmer, samt jobbe litt Pluss et par nydelige glass med vin. Hva er sjansen på upgrades? Har ikke hørt noe om Status upgrade ennå, så sjansen er vel liten der. Er det noe poeng å spørre ved gate? Er jo EDB, og ennå ikke fått noe gratis Petter
Gjorde det samme bare til ORD forrige søndag. Fikk sjekka inn helt til Oslo (OSL-CPH-ORD-CPH-OSL) på innsjekksautomaten i Oslo, og fikk alle boardingkort for alle fire flyvningene da. Ville sagt prøv Plusgrade, men det er vel litt sent. Har selv aldri fått complementary upgrade pga EBD, men leser jo at enkelte får det støtt og stadig. God tur, er det lov å håpe på et reisebrev?
....et forslag for å unngå sånn pepper er å si at du skal til Stockholm. Hvis noen spør så reiste du (selvfølgelig) dit via HKG
Mente å ha lest det et sted tidligere, men klarte ikke å søke frem den posten. Takker for update. Petter
Hvordan var turen? Tenker på å gjøre det samme på et tidspunkt, men er litt redd for hvor slitsomt det er...
Har tatt den ruta noen ganger. Anbefaler Biz ned. Hjem er dagflygning og da er det nesten Like bra med plus.
Noen som har erfaringer med samme "problemstilling" i LAX? Vurderer samme MR dit førstkommende søndag, men greit å vite om jeg rekker flyet. Innimellom pleier jo køene å være mildt sagt lange på immigration.
Immigration i USA er uforutsigbart og jeg kjenner ikke forholdene på LAX spesifikt. En ting som hjelper er hvertfall hvis du har en returning ESTA, ettersom det er egne køer og automater for dette. I Boston gikk dette på 20 min nå i helgen, men vi hadde 5 timer til flyet returnerte da....