Trenger litt kvalifisert synsing i prisjakten for neste års langtur. Ser at det var meget gode tilbud for bestilling i september 2015. Likeså business nede i 10' - 12' (dog fra cph) på kampanjer i desember 2014. Hvor lavt kan man egentlig forvente at disse kategoriene vanligvis kommer ned i, og hvor tidlig burde man bestille?
I år var det flere som hadde gode tilbud i biz mot statene desember-februar. Swis hadde vel tilbud til HNL i biz til 16 500kr ca.
Hei Tobben og velkommen til Insideflyer! Jeg benyttet meg selv av ett av disse tilbudene til Maui (OGG) sommeren 2015, og bestilte da billettene tidlig i januar 2015. Rundt nyttår går de fleste av aktørene i gang med salg - så anbefaler deg at du følger med da ;-)
I fjor høst klinke jeg til og fikk følgende reiserute til ca.33000,- Utreise OSL-FRA - LH BIZ FRA-LAX - LH FIRST LAX-HNL - UNITED FIRST Retur SAN-LAX - United regional (eller hva det heter) LAX-MUN - LH FIRST MUN-OSL - LH BIZ Jeg booket HNL-LAX utenom og kansellerte SAN-LAX slik at jeg kunne fly hjem fra LAX. Tror jeg satt igjen med rett rundt ett gullkort på den turen alene siden jeg fikk 3x grunnpoeng tur retur Tyskland-Amerika i LH First. Dette booket jeg i juni og dro i september. Så det finnes muligheter om man sjekker litt rundt og kan variere hjemreise fra andre flyplasser enn den du flyr til. First hos LH på A380 var luksus
Takker for gode tips! First blir nok litt for heftig for hele familien, men håper på noen gode biz priser Maui har jeg forresten vurdert for en svipptur i løpet av oppholdet, men heller også litt mot Kauai.