Custom-støpt hos lokal sjappe for "døve" i barteland for 1500,- . Støpt helt inn til trommehinnen og Max tykkelse...pottetett ;-) Det er kun IEM inni. Analog amp løfter hele lydbilde...og vips var det stille fra Bose-mobben....Har støpt til 535 også, og det er som dag og natt, sier hun med iPhone...
Disse er på tilbud i forbindelse med åpningen av Elkjøp Glassmagasinet i Oslo i morgen, 1995kr. Begrenset antall, og kun i den butikken
Snakk om sola... Leste akkurat denne tråden, og gjett hvilken kundeavis som lå forlatt ved siden av meg på trikken. Og tilbudet er på Torsdag ja.
Jobber like ved Glasmagasinet, så hvis noen litt etablerte medlemmer her trenger et par men ikke befinner seg i Oslo kan jeg sikkert løpe ut ila. dagen og plukke opp en. Send et pling på PM.
Jeg også. Nå ble jeg nesten litt nysgjerrig. Og siden er maks en per kunde kan jeg også melde meg om mer enn en person vil kjøpe in absentia.
Jeg blir stadig imponert over hvor hjelpsom denne gjengen er, ref bl.a. budservicetjenestene som har hjulpet @Misterix og denne tråden ❤
Det frister... Kunne tenkt meg å ha et trådløst sett på kontoret så jeg slipper å drasse med meg Sony hver dag...
Selvfølgelig skulle det være torsdag, ikke i morgen Godt tilbud i alle fall, vurderer å kjøpe et ekstra sett til jobbruk. Trives veldig godt med dette!
Om noen har tenkt seg innom er det kanskje verdt å vite at det visstnok fortsatt er en del kø for å komme inn. I morges sto køen langt nedover Torggata. Har hørt fra flere kolleger som hadde tenkt seg innom, men som ikke gidder kø-delen.
Skulle gjerne kjøpt et for noen, men da jeg kom hit var det bare sølvfargede igjen. Og de er ikke på tilbud. Beklager!
Etter å ha lest denne tråden, gikk jeg forrige uke til innkjøp av Shure SE535... De kom i posten i dag.. Som en ikke-Audiofil person, må jeg si dette er gøy! Har ligget i sengen en time nå, og bare hørt på musikk.. Og i morgen skal de testes på tur.. Dette var gøy, og om de stenger ut flystøy like godt som @Larata hevder, ja, da ryker QC35... 846 ble litt drøyt, men nå er jeg jo hektet... Så man vet aldri... Medfølgende plugger er meget bra, men holder på å sjekke om jeg klarer å få støpt meg noen customs i Berlin i morgen.. Hantek opplyser om at de ikke støper til Shure lengre(?)... Sikkert fordi de ville prøve å selge meg det de selv selger.. Men får høre nå når jeg har kjøpt... Takk for tips! C