Så skal man altså ut å reise på ekte igjen. Med flymaskin. Lounge på Gardermoen. Sas sine rare bokser Det blir første gang på fly siden februar 2020. Det føles godt Målet med turen er todelt. Ny by og nytt maraton Søndag skal jeg og noen tusen andre pine oss gjennom en distanse opphavet etter sigende døde av å gjennomføre Det blir moro
Sas sin frokostboks Juice ok, yoghurt ok Men det brødet va hardt som papp og smakte tilsvarende Turen fra Oslo til Kastrup har gått fint. 10 min foran rute, utrolig god service. Rett og slett hyggelig å være tilbake. Nå skal det lounges litt på cph før neste tur til ams Alt i plus etter at budet gikk gjennom
På plass i andre etasje på Kastrup. Har de pusset opp siden jeh var her sist? Det kan se sånn ut, men jeg husker heller ikke sist gang jeg var her Ellers har jeg gjort meg noen tanker hvorfor man skal løpe maraton Ingen spesielt fornuftige, men vi løper vel alle fra noe Men følelsen av å fullføre er relativt god og verdt slitet
Rimelig trangt på rad 1 på CRJ900 Men dey går. Vi er på tur og humøret er bra Vil nok bygges opp nerver i løpet av dagen Ellers lite å melde fra Kastrup. Men jammen er det kjedelig å fly når man ikke kan ta seg en øl
hoi hoi fra bakken i Amsterdam Hendelsesløs tur i en crj900. Utover at det er fryktelig trangt Fullt fly, koffert måtte i buken da det ikke var fysisk plass i hattehyllen Grått i Amsterdam, men nå skal det sjekkes inn på Marriot og så hente startnummer Alle lykkeønskinger settes pris på Jeg sier som løveungen i Karsten og Petra, jeg gleruder meg
Når man skal være smart (og gjerrig) så velger man buss Det er jeg sånn semi fornøyd med nå. Den stopper i hytt og gevær og står lenge hvert sted Men jeg har ikke dårlig tid og ikke reisefølge heller så da går det greit Schipol er for øvrig en stor flyplass. 14 år siden forrige besøk og så sikkert ikke blitt mindre Ellers er ryktet at Star Alliance lounge er stengt
Har løpt i pyongyang det var noe spesielt.. Blir gjerne med til New York. De to andre ingeniørene @Eddie47 og @RoadKing får bli med som støtteapparat og velferdsdirektører
Lykke til @anders82! Bærer det rett hjem etter løpeturen eller blir det barmaraton? For da har jeg muligens noen gode anbefalinger til deg
Lykke til med løpet! Du får prøve å ikke ende opp som grunnleggeren For meg holder det i massevis med en halv en. Hadde jeg prøvd meg på en hel tror jeg det hadde gått dårlig